عرضه کاورفرش دورو مخمل

عرضه کاورفرش دورو مخمل

بافندگی مهام بافت یزد در زمینه ی تولید و عرضه کاورفرش دورو مخمل در استان یزد فعالیت می کند. خریدارانی که تمایل به همکاری در زمینه ی خرید و فروش کاور فرش دارند. از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

عرضه کاورفرش دورو مخمل

روفرشی های کشدار در حال حاضر در سایز های استاندارد تولید می شوند. و این نوع از روفرشی ها تنوع طرح و رنگ بالایی دارند. به گونه ای که هر مدل و رنگی مدنظر شما باشد. به راحتی قادرید آن ها را خریداری نمایید. در صورتی که فرش های شما غیر استاندارد باشند. باید سایز دقیق فرش ها را به اطلاع فروشنده برسانید.

اگر فرش های شما قدیمی باشند. و بافت آن ها ضعیف و شل باشد. حتما این موضوع را برای فروشنده کالا مشخص نمایید. تا فروشنده روفرشی ها را جادار تر دور دوزی نماید. در این صورت شما با مشکل خاصی برخورد نمی کنید. و روفرشی ها بر روی فرش سر نمی خورند.

عرضه کاورفرش دورو مخمل

برای اینکه روفرشی های کشدار را در طرح های سفارشی خود خریداری نمایید. باید به یکی از شماره های زیر در پیام رسان ایتا و روبیکا یا واتساپ پیام دهید. تا همکاران طرح ها را برای شما ارسال نمایند. و از بین طرح های انتخابی شما ، کاور فرش ظرف مدت 15 الی 18 روز کاری تولید می گردد.

تولید کننده کاورفرش مهام بافت

روفرشی های کشدار مهام به صورت سفارشی تولید می شوند. و مشتریان طرح های خود را برای مجموعه ارسال می کنند. و شرکت ما طبق نوبت و حجم پارچه ها ، روفرشی های شما عزیزان را تولید می کنیم.

کاور فرش ها در مجموعه ما به صورت عمده و خرده به فروش می رسند. و هر یک از نماینده ها براساس سفارش های خود ، این نوع از محصولات را سفارش می دهند. برای خرید مستقیم و بدون واسطه روفرشی های کشدار از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و کاور فرش و ابریشم می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ها را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما