طرح های روفرشی دور کشدار

طرح های روفرشی دور کشدار

برای مشاهده ی طرح های روفرشی دور کشدار و قیمت هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. تا همکاران شما را راهنمایی کنند.

طرح های روفرشی دور کشدار

روفرشی های کشدار شامل تنوع بالایی از طرح های وینتج و گلدار و حوضچه دار می باشند. و هر یک از روفرشی ها دارای رنگ بندی های جذاب و شیکی می باشند. که توجه هر فردی را به خود جلب می کنند. برای اینکه خریداران خرید مناسبی داشته باشند. باید طبق سلیقه و دکوراسیون خود طرح های جدید را انتخاب کنند.

کاور فرش های دورو مخمل مهام از جمله روفرشی های طرح جدید می باشند. که هر یک از مخاطبان آن ها را انتخاب می کنند. و از آن جایی که طرح در جلوه روفرشی ها تاثیر بسزایی دارد. به همین جهت شرکت در طراحی روفرشی ها وقت زیادی می گذارد. تا مدل نهایی توجه هر فردی را به خود جلب کند.

طرح های روفرشی دور کشدار

مدل های وینتج و افشان جزو پرفروش ترین روفرشی های حال حاضر بازار می باشند. و این نوع روفرشی ها به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارند. در منزل کاربرد زیادی دارند. و با توجه به کش های سرتاسری آن ها مشکل جابه جایی را حل می کنند. و به خوبی بر روی فرش ها نصب می شوند.

مدل جدید روفرشی کشدار

برای مشاهده طرح های جدید کاور فرش مهام باید به یکی از شماره های زیر پیام بدهید. تا همکاران شما طرح ها و لیست قیمت کاور فرش ها را برای شما ارسال کنند. شرکت مهام تولید کننده و عرضه کننده انواع کاور فرش در سایز بندی های استاندارد می باشد. برای خرید مستقیم تماس بگیرید.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت کشدار و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 12 =

خانه درباره ماتماس با ما