بافندگی کاور فرش مهام

بافندگی کاور فرش مهام

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از بافندگی کاور فرش مهام با ما تماس بگیرید. نماینده ها و مشتریان زیادی در سراسر کشور با ما ارتباط می گیرند. و انواع روفرشی ها را در سایز و تعداد بالا خریداری می نمایند.

بافندگی کاور فرش مهام

روفرشی های کشدار در مجموعه ما در سایز های استاندارد 6 و 9 و 12 متری تولید می شوند. و این نوع روفرشی ها به صورت سرتاسری کشدوزی می شوند. به همین جهت کمتر بر روی فرش ها سر می خورند. و به دلیل بافت متراکم و مخملی که دارند. بعد از مدتی جذب بافت فرش ها می شوند.

برای اینکه در خصوص کاور فرش ها اطلاعات بیش تری داشته باشید. باید بدانید که این نوع روفرشی ها بافتی مخملی و دارای نخ های ظریف می باشند. که در ردیف های منظم کنار یکدیگر بافته شده اند. و حالت مخملی آن ها سبب می گردد . که رنگ ها به خوبی بر روی پارچه جذب گردد. و بعد از مدتی رنگ آن ها بی ثبات نشود.

بافندگی کاور فرش مهام

بافندگی مهام یزد تولید کننده کاور فرش و روفرشی های ابریشمی و زرکدار می باشد. و تمام این نوع روفرشی ها بافت و مواد اولیه مختلفی دارند. به همین جهت در قیمت های متفاوتی در بازار خرید و فروش می شوند.

تولید کننده کاور فرش درجه1

روفرشی های کشدار در کارخانه مهام یزد تولید و تکمیل می شوند. و خریداران روفرشی های خود را به صورت سفارشی دریافت می کنند. از آن جایی که روفرشی های کشدار سفارشی می باشند. به همین جهت ابتدا سفارش ثبت می گردد. و سپس به ترتیب روفرشی ها چاپ و تکمیل می گردند.

کاور فرش هایی که از بهترین مواد اولیه تولید شده اند. در قیمت های بالاتری در بازار خرید و فروش می شوند. و کیفیت های به مراتب بهتری دارند. و خریداران مدت زمان بیش تری از آن ها استفاده می کنند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی کشدار و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 4 =

خانه درباره ماتماس با ما