انواع روفرشی طرح جدید

انواع روفرشی طرح جدید

برای مشاهده ی انواع روفرشی طرح جدید مهام و گرفتن لیست قیمت حتما با ما تماس بگیرید. مجموعه ما تولید کننده روفرشی ها در سایز و طرح های متنوع می باشد. برای مشاوره رایگان تماس بگیرید.

انواع روفرشی طرح جدید

روفرشی ها در استان یزد در مدل های مختلفی تولید می شوند. و تمام این نوع روفرشی ها رنگ و بافت مختلفی را شامل می شوند. به عنوان مثال روفرشی های ابریشمی جزو بهترین روفرشی های بازار می باشند.و این نوع روفرشی ها بافتی محکم و متراکم دارند. و هم چنین رنگ و لعاب آن ها با هر دکوراسیونی هماهنگ است.

روفرشی های ابریشم وزن سنگینی دارند. به همین جهت کمتر سر می خورند. و خانوار ها از آن ها برای اتاق پذیرایی خود استفاده می کنند. رنگ طوسی و سرمه ای روفرشی های ابریشمی فروش فوق العاده بالایی دارند. حتی با توجه به قیمت بالایی که در بازار خرید و فروش می شوند.

انواع روفرشی طرح جدید

روفرشی های زرکدار نوع دیگری از روفرشی های طرح جدید می باشند. که بافت محکم و براق دارند. و در سایز بندی و رنگ های شیکی به بازار عرضه می شوند. این نوع روفرشی ها فروش خوبی دارند. و از لحاظ قیمتی حد وسط را دارند. بدین معنی که نه قیمت آن ها زیاد  است و نه قیمت ان ها کم .

روفرشی مخمل و کاور فرش

خیلی از خریداران روفرشی های مخمل و کاور فرش را اشتباه می گیرند. در صورتی که جنس روفرشی های مخمل بافت و نخ مخمل می باشد. که به صورت سفت یا شل پیج بافته شده است. و جنس روفرشی های کشدار از شانل مخمل می باشد. که بافت آن ها بسیار ریز و ظریف می باشد.

جنس هر دو نوع روفرشی عالی است و این به مشتری بستگی دارد. که کدوم روفرشی را بسته به دکوراسیون و کارایی که دارد. برای منزل خود خریداری نماید.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =

خانه درباره ماتماس با ما