سایز استاندارد روفرشی کشدار مهام

سایز استاندارد روفرشی کشدار مهام

اگر در خصوص سایز استاندارد روفرشی کشدار مهام به اطلاعاتی نیاز دارید. مقاله ی ارزشمندی را برای شما آماده کرده ایم. تا با استفاده از آن ها خرید خوبی در زمینه ی کاور فرش مهام بافت داشته باشید.

سایز استاندارد روفرشی کشدار مهام

روفرشی های کشدار در سایز های استاندارد 12 و 9 و 6 متری تولید می شوند. و این سایز ها مناسب تمام فرش های استاندارد می باشد. اگر فرش های شما غیر استاندارد باشند. و بافت آن ها شل و ضعیف باشند. هنگامی که روفرشی ها را بر روی فرش ها نصب می کنید. لبه های فرش را بلند می کنند. و به خوبی فیکس نمی شوند.

خریدارانی که فرش های آن ها چنین مشکلاتی را دارد. حتما قبل از سفارش این مورد را به فروشنده یا شرکت اطلاع دهند. تا روفرشی ها طبق نظر و سایز فرش شما ریسایز گردد. و مشکلی در پهن کردن ان ها نداشته باشید.

سایز استاندارد روفرشی کشدار مهام

روفرشی های سایز 6 و 12 متری کشدار از همه پرفروش تر می باشند. و فروش مجموعه ما در این دو سایز از سایز های 9 و 4 متری بیش تر می باشد. و فضا های منازل به گونه ای می باشد. که سایز های 6 و 12 متری کاربرد بیش تری دارند.

کاورفرش سایز 9متری

سایز 9متری روفرشی های کشدار فروش محدودی دارند. و این نوع روفرشی ها در شهر هایی مانند . قزوین و کرج فروش بیش تری دارند. و در فضای آشپزخانه . استفاده می شوند. و سایز استاندارد آن ها 2.5*3.5 متر می باشد. و برای فرش هایی که سایز آن ها غیر استاندارد است. روفرشی ها لبه فرش ها را بلند می کنند. و به خوبی فیکس نمی شوند.

برای اینکه از بابت حرکت و سایز فرش های خود خاطر جمع شوید. باید در خصوص سایز فرش و بافت آن ها به فروشنده و شرکت مورد نظر خود اطلاع دهید.

جهت مشاهده ی روفرشی های مهام بافت در طرح بندی و خرید و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 2 =

خانه درباره ماتماس با ما