انواع روفرشی درجه1 یزد

انواع روفرشی درجه1 یزد

برای مشاهده انواع روفرشی درجه1 یزد در مجموعه بافندگی مهام باید حتما با ما در تماس باشید. تا با مجموعه و طرح های روفرشی ها بیش تر آشنا شوید. برای خرید روفرشی ابریشم ارزان قیمت با مجموعه در ارتباط باشید.

انواع روفرشی درجه1 یزد

روفرشی های مهام بافت در انواع روفرشی های ابریشمی ، زرکدار ، مخمل ، کاور فرش و چاپی می باشد. به ترتیب قرار است در خصوص روفرشی ها برای شما صحبت کنیم. به عنوان مثال روفرشی های ابریشمی در حال حاضر گرون ترین روفرشی محسوب می شوند. و بافت و کیفیت بهتری نسبت به بقیه دارند. در صورتی که روفرشی های زرکدار زرق و برق بهتری دارند و قیمت آن ها منطقی تر است. به همین جهت در قیمت های پایین تری خرید وفروش می شوند.

روفرشی های مخمل ساده طرح و رنگ خاصی ندارند. و در پایین ترین قیمت ممکن به فروش می رسند. این نوع روفرشی ها صادراتی می باشند. و بازار داخلی فروش آنچنانی ندارند. به همین جهت در کشور روفرشی های مخمل در وزن های 4 تا 7.5 کیلو شانل تولید می شوند.

انواع روفرشی درجه1 یزد

روفرشی های کشدار از جمله محصولات جدید بازار می باشند. و این نوع روفرشی ها از جنس شانل ظریف می باشند. که رنگ های زیبایی بر روی پارچه ها چاپ می گردد. و طول عمر بهتری نسبت به مابقی دارند.

قیمت روفرشی ها به نسبت کیفیت آن ها

اگر قرار باشد روفرشی ها را از لحاظ قیمتی مقایسه کنیم. باید به عرضتان برسانیم که روفرشی های مخمل کمترین قیمت را دارند. و به ترتیب روفرشی های زرکدار و روفرشی های ابریشمی از همه گران قیمت تر می باشند. و قیمت تمام شده ی روفرشی ها براساس نوع مواد اولیه و وزن آن ها بستگی دارد. هر چقدر وزن آن ها سنگین تر باشد. در قیمت های بالا تری به فروش می رسند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 8 =

خانه درباره ماتماس با ما