روفرشی ابریشم مدل جدید

روفرشی ابریشم مدل جدید

برای خرید و فروش روفرشی ابریشم مدل جدید با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را در خصوص مدل های روفرشی ها و بافت آن ها راهنمایی کنند. برای اینکه خرید بدون واسطه و راحتی داشته باشید. حتما با مجموعه بافندکی ما ارتباط بگیرید.

روفرشی ابریشم مدل جدید

روفرشی های ابریشم جزو بهترین روفرشی های بازار روز ایران می باشند. و مشتریان خاص خود را دارند. این نوع روفرشی ها در حجم بالایی به فروش می رسند. و حتی نماینده ها برای خرید این نوع محصولات در صف تولید منتظر می مانند. تا روفرشی ها در مدت زمان معلومی آماده و ارسال شوند.

برای اینکه روفرشی های ابریشم ممتاز را بهتر شناسایی کنید. باید بافت و رنگ آن ها را مدنظر قرار دهید. تا در انتخاب روفرشی ها به مشکلی برنخورید . روفرشی های ابریشم تراکم بافت خوبی دارند. و ظرافت کار در بافت روفرشی ها رعایت شده است. به این صورت که با لمس آن ها متوجه نازکی و کیفیت روفرشی خواهید شد .

روفرشی ابریشم مدل جدید

طرح های روفرشی ابریشمی شامل مدل های افشان و مدل های حوضچه دار و گلدار می باشد. و هر یک از این مدل ها مشتریان خاص خود را دارند. به گونه ای که روفرشی های افشان بیش ترین فروش را به خود اختصاص می دهند. و روفرشی های حوضچه دار به دلیل اینکه طرح آن ها قدیمی تر است. فروش کمتری دارند.

ارزانترین روفرشی ابریشمی بازار

روفرشی های ابریشمی در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. به طور مثال روفرشی های ابریشمی در وزن های 6 کیلویی کمترین قیمت را به خود اختصاص می دهند. در صورتی که روفرشی هایی که وزن بیش تری دارند. با قیمت های بالا تری در بازار خرید و فروش می شوند. و این نوع روفرشی ها کیفیت بهتری نیز دارند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های ابریشمی مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

9140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

خانه درباره ماتماس با ما