عمده فروش روفرشی کشدار مخمل

عمده فروش روفرشی کشدار مخمل

اگر قصد خرید مستقیم از کارخانه تولیدی و عمده فروش روفرشی کشدار مخمل را دارید. مجموعه ما قادر است روفرشی های کشدار را در سایز های استاندارد و در طرح های مختلفی برای شما تامین نماید. برای خرید مستقیم با ما در تماس باشید

عمده فروش روفرشی کشدار مخمل

کاور فرش های مهام بافت در کیفیت عالی تولید می شوند. و دنیر رنگ آن ها به گونه ای است . که به خوبی جذب بافت پارچه شانل می شوند. و در شستشو کم رنگ نمی شوند. و ماندگاری بالایی در دراز مدت دارند. کاور فرش های مهام بافت از جنس شنل سفید رنگ می باشند. و بافت آن ها کشسان و انعطاف پذیر می باشد. و بافتی نرم و لطیف آن ها به خوبی بر روی فرش ها فیکس می شوند.

کاور فرش ها به صورت سفارشی تولید می شوند. و کارخانه ان ها را در حجم عمده تولید نمی کند. تا آن ها را در انبار یا سوله های خود نگه داری نماید. از آن جایی که هر فردی سلیقه متفاوتی دارد. به همین جهت تولید انبوه این محصول کار اشتباهی است. و هزینه انبار داری زیادی را می طلبد.

عمده فروش روفرشی کشدار مخمل

نماینده ها طبق طرح و رنگ هایی که از مشتریان خود سفارش گرفته اند. روفرشی های خود را در شرکت مهام ثبت سفارش می کنند. و طبق روند تولید کارخانه ، روفرشی ها به ترتیب تولید می شوند. فروش انواع روفرشی در مجموعه ما به صورت عمده و خرده انجام می گیرد.

روفرشی های کشدار عمده کارخانه

کارخانه تولیدی روفرشی ها را در سایز های استاندارد تولید می کند. و روفرشی ها استاندارد های لازم را دارا می باشند. در صورتی که اگر فرش ها غیر استاندارد باشند. و یا اینکه بافت فرش ها ضعیف باشند. زمانی که روفرشی ها را بر روی فرش ها پهن می کنید. لبه فرش ها را بلند می کنند. و روفرشی ها سر می خورند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

9137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − دو =

خانه درباره ماتماس با ما