کارخانه بافندگی روفرشی زرکدار یزد

کارخانه بافندگی روفرشی 6کیلویی

برای خرید مستقیم از کارخانه بافندگی روفرشی 6کیلویی در استان یزد و گرفتن لیست قیمت محصولات با ما در ارتباط باشید. تمام روفرشی هایی که در وزن 6 کیلویی تولید می شوند. در مجموعه ما با کیفیت و قیمت مناسبی عرضه می شوند.

کارخانه بافندگی روفرشی 6کیلویی

روفرشی هایی که در وزن 6کیلویی تولید می شوند. شامل روفرشی های زرکدار و مخمل و ابریشم می شوند. و هر یک از این روفرشی ها علاوه بر وزن 6کیلویی در وزن های بالا تر یا پایین تر نیز به بازار عرضه می شوند. قیمت هر یک از این نوع روفرشی ها به وزن و نوع روفرشی ها بستگی دارد. به این صورت که اگر کیفیت و وزن روفرشی ها سنگین باشد. قیمت آن ها نیز گران تر می شود.

روفرشی های ابریشم 6کیلویی به مزانی کمی در بازار تولید می شوند. و این نوع روفرشی ها از جمله روفرشی های سبک ابریشمی می باشند. در صورتی که روفرشی های زرکدار 6کیلویی جزو بهترین و سنگین ترین روفرشی های مدل زری دار می باشند.

کارخانه بافندگی روفرشی 6کیلویینوع دیگری از روفرشی ها که در وزن 6کیلویی تولید می شوند. به روفرشی های مخمل معروف می باشند. این نوع روفرشی ها در وزن های 4 تا 7.5 کیلویی بافته می شوند. و وزن 6کیلویی آن ها سنگین است. به همین جهت در قیمت های متغیری به بازار عرضه می شوند.

کیفیت بافت روفرشی های 6کیلویی

روفرشی های 6 کیلویی زرکدار و مخمل کیفیت خوبی دارند. و و جزو بهتری روفرشی های مدل خودشان می باشند. در صورتی که روفرشی های ابریشم 6کیلویی کیفیت متوسطی دارند. و نسبت به مابقی روفرشی های ابریشمی سنگین وزن کیفیت پایین تری دارند.

بافت این نوع روفرشی ها ضعیف تر می باشد. و ضخامت بافت کمی دارند. به همین جهت مشتریان محدودی به دنبال خرید روفرشی ابریشم 6کیلویی هستند. اغلب خریداران روفرشی های ابریشمی 7 و 8 کیلویی را ترجیح می دهند. چون کیفیت بهتری دارند.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و مخمل و کاور فرش و ابریشم می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ها را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

9140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هفده =

خانه درباره ماتماس با ما