قیمت روفرشی کشدار در بازار

قیمت روفرشی کشدار در بازار

برای اطلاع از قیمت روفرشی کشدار در بازار و مشاهده ی طرح های روفرشی ها با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را در زمینه ی قیمت ها  و شرایط پرداختی راهنمایی کنند. در ادامه با ما همراه باشید.

قیمت روفرشی کشدار در بازار

در بازار هدف روفرشی های کشدار در قیمت های مختلفی خرید و فروش می شوند. و این نوع روفرشی ها شامل طرح های جدید می شوند. که توجه هر فردی را به خود جلب می کنند. و فروشنده ها روفرشی ها را در هر قیمتی میفروشند. و این نوع روفرشی ها قیمت مشخصی ندارند.

به عنوان مثال روفرشی های کشدار در سایزبندی تولید می شوند. و این نوع روفرشی ها شامل سایز های 6 و 9 و 12 متری می باشند. و سایز 4 متری نیز در برخی از شرکت ها . تولید می شوند. و در شرکت مهام روفرشی های 4متری . تولید نمی شوند. چون ضایعات پارچه زیاد دارند. و همین عامل در قیمت این سایز از روفرشی ها . تاثیر زیادی دارند.

قیمت روفرشی کشدار در بازار

کاور فرش ها صرفه اقتصادی زیادی برای خریداران دارند. از آن جایی که فرش ها امروزه خیلی گران شده اند. و هر فردی قادر به خرید ان ها نمی باشد. به همین جهت خریداران با استفاده از روفرشی های کشدار فرش های قدیمی خود را کاور می کنند. و جلوه بهتری به منازل خود می دهند.

قیمت کف روفرشی کشدار بازار

کاور فرش یک محصول جدید می باشد. و به طور کلی محصولاتی که وارداتی می باشند. و به صورت چاپی تولید می شوند. قیمت بالاتری نسبت به مابقی روفرشی ها دارند. و این نوع روفرشی ها جلوه خوبی دارند.

قیمت 12 متری کاور فرش در حال حاضر 1.550.000 تومان می باشد. و قیمت سایز های 6 و 9 متری با قیمت 12 متری هیچ تفاوتی نمی کند. و برخی از شرکت ها 6متری ها را با قیمت 950 ت تا 1000.000 تومان در بازار عرضه می شوند.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت کشدار و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 15 =

خانه درباره ماتماس با ما