قیمت عمده روفرشی زرکدار کارخانه

قیمت عمده روفرشی زرکدار کارخانه

برای گرفتن لیست قیمت عمده روفرشی زرکدار کارخانه با ما تماس بگیرید. مجموعه مهام بافت عرضه کننده انواع روفرشی های کشدار و زرکدار و ابریشم و مخمل با قیمت های مناسب می باشد. برای خرید روفرشی های زرکدار با قیمت رقابتی و بدون واسطه از کارخانه مهام تماس بگیرید

قیمت عمده روفرشی زرکدار کارخانه

روفرشی های زرکدار از انواع روفرشی های سنتی یزدی می باشند . که زرق و برق خیلی خوبی دارند. و بافت آن ها محکم و باتراکم بالا می باشد. این نوع روفرشی ها در وزن های 5 و 5.5 و 6 کیلویی در بازار عرضه می شوند . و قیمت روفرشی های زرکدار به وزن ان ها بستگی دارد. به عنوان مثال روفرشی های 5 کیلویی به عنوان ارزان ترین و روفرشی های 6کیلویی به عنوان گران ترین روفرشی های زرکدار در بازار خرید و فروش می شوند.

روفرشی های زرکدار 5 و 6 کیلویی هیچ تفاوتی در کیفیت آن ها وجود ندارد. به عنوان مثال جنس بافت روفرشی ها یکسان است. و تنها وزن آن ها فرق می کند. اگر مشتری روفرشی محکم و سنگین تر بخواهد . روفرشی های زرکدار 6کیلویی را به او پیشنهاد می دهیم.

قیمت فروش عمده انواع روفرشی های زرکدار معین میباشد. و هر کاسبی که در این صنف فعالیت می کند. از قیمت فروش روفرشیها در بازار مطلع می شود. روفرشی های یزدی قیمت مشخصی دارند. و به همین جهت با توجه به رقابتی که وجود دارد. مجموعه ما روفرشی ها را قیمت و شرایط مناسبی برای خریداران ارسال می نماید.

قیمت انواع روفرشی زرکدار جدید

روفرشی های زرکدار با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه روز به روز در حال افزایش می باشد. قیمت روفرشی های زرکدار نیز افزایش می یابد. ولی نسبت به سایر روفرشی ها قیمت مناسبی دارند. و خریداران تقاضای بیش تری در خصوص روفرشی های زرکدار دارند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های زرکدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

9140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 11 =

خانه درباره ماتماس با ما