روفرشی کشدار ضد آب

روفرشی کشدار ضد آب

در این مقاله سعی شده است. تا در خصوص روفرشی کشدار ضد آب برای شما صحبت کنیم. چنین تصوری که روفرشی های کشدار خاصیت ضد آب دارند. یک توهم است. در ادامه مقاله بهت آموزش می دهیم با ما همراه باشید.

روفرشی کشدار ضد آب

روفرشی های کشدار از جنس شانل مخمل می باشند. که آب را در خود جذب می کنند. و اصلا آبگریز نمی باشند. برخی از کارخانه ها و همکاران از اسپری ضد آب استفاده می کنند. تا پارچه ها به آبگریزی در بیاورند. در صورتی که این نوع پارچه بعد از شستشو و استفاده به کلی خاصیت خود را از دست می دهند.

مشتریانی که روفرشی های کشدار ضد آب را خریداری می کنند. پول خود را دور می ریزند. و بابت خرید روفرشی های کشدار هزینه ی بیش تری را انجام می دهند. که اصلا مقرون به صرفه نمی باشد. برای اینکه روفرشی های کشدار را در کیفیت مناسب خریداری نمایید. باید این محصولات را از فرد مورد اعتمادی خریداری کنید.

روفرشی کشدار ضد آب

کاورفرش باید جنس مخملی داشته باشد. تا رنگ به خوبی جذب آن گردد. و در زیر کاور حالت مخملی ان سبب می گردد تا روفرشی ها بر روی فرش ها کمتر حرکت کند. جنس روفرشی ها اهمیت زیادی دارد. و شما نباید به نازکی بافت آن ها توجه نمایید. چون این نوع محصولات به تراکم و تعداد نخ های شانلی که در آن ها بافته شده اند. در کیفیت های مختلفی در بازار عرضه می شوند.

فروش کاورفرش مخملی دورو

کاورفرش های دورو مخمل جزو بهترین روفرشی های کشدار در بازار ایران و ترکیه می باشند. این نوع روفرشی ها رنگ خود را از دست نمی دهند. و جنس مخملی آن ها کمک زیادی در ماندگاری و طول عمر آن ها می کند.

برای اینکه کاورفرش با کیفیتی را خریداری نمایید. حتما زیر و روی روفرشی ها را بررسی نمایید. تا از بابت نرمی و لطافت روفرشی ها خاطرتان جمع گردد. و تراک بافت روفرشی ها با بهترین حالت در این محصول به چشم بخورد.

 

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  های کشدار و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =

خانه درباره ماتماس با ما