قیمت انواع کاورفرش ترک

قیمت انواع کاورفرش ترک

برای گرفتن لیست قیمت انواع کاورفرش ترک و مشاهده ی طرح های روفرشی ها با ما در ارتباط باشید. طرح های روفرشی ها در رنگ بندی های شیکی به بازار عرضه می شوند. که هر خریداری متناسب با سلیقه ی خود کاور فرش ها را انتخاب می کنند.

قیمت انواع کاورفرش ترک

برای خرید انواع کاور فرش ترک باید از منبع مورد اعتمادی این نوع روفرشی ها را تهیه نمایید. جنس پارچه این نوع روفرشی ها از شانل مخمل می باشد. و در هر دو طرف پارچه ها . به صورت مخملی بافت . شده است. حسن روفرشی ها در بافت و رنگ ان ها می باشد. روفرشی هایی که بافتی نرم و کشسان دارند. و رنگ با بهترین شیوه در بافت آن ها تثبیت شده . است. این نوع روفرشی ها کیفیت خوبی دارند.

قیمت روفرشی های کشدار اصل ترک معمولا نسبت به مابقی برند ها بیش تر می باشد. و هر خریداری که کاورفرش باکیفیت تقاضا دارد. این نوع روفرشی ها را خریداری می نماید. و قیمت مسئله ی اصلی برای او نمی باشد. کیفیت و جلوه روفرشی تاثیر بیش تری در جلب توجه مشتریان خواهد داشت.

قیمت انواع کاورفرش ترک

قیمت روفرشی های کشدار در سایز های 6 و 9 و 12 متری متفاوت می باشد. و هر یک از این نوع روفرشی ها قیمت های متناسب با خود را دارند. روفرشی های 12 و 9 متری قیمت به نسبت نزدیکی به هم را دارند. در کاور فرش ها قیمت ها تناسب بسته نمی شوند.

قیمت تولید روفرشی کشدار یزد

قیمت روفرشی های کشدار نسبت به روفرشی هایی که از ترکیه وارد می شوند. مناسب تر می باشد. و علاوه بر آن روفرشی های کشدار ایرانی خدمات پس از فروش دارند. در صورتی که روفرشی های وارداتی چنین خدماتی را ارائه نمی دهند.

به عنوان مثال در صورتی که برای کاور فرش های مشتریان مشکلی پیش بیاید. و یا اینکه مشکل چاپ یا کش داشته باشند. مجموعه ما به صورت رایگان مشکل روفرشی ها را برطرف می کنند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هشت =

خانه درباره ماتماس با ما