مرکز فروش کاوفرش دورو

مرکز فروش کاوفرش دورو

مجموعه بافندگی مهام یزد تولید کننده و مرکز فروش کاوفرش دورو مخمل می باشد. خریدارانی که به دنبال کاور فرش های شیک و مجلسی هستند. مجموعه ما عرضه کننده کننده انواع روفرشی ها در سایز های استاندارد و با قیمت های مقرون به صرفه می باشد.

مرکز فروش کاوفرش دورو

فروش انواع کاورفرش مخملی در بازار داخلی در حجم بالا انجام می گیرد. و این نوع محصولات به صورت سفارشی تولید می گردند. چون هر خریداری طرح و مدل خاصی مدنظر خود دارد. و در صورتی که شرکت روفرشی ها را در مدل های مختلف تولید و در انبار های خود نگه داری نماید. در فروش آن ها به مشکل بر می خورد. و هزینه انبار بارداری شرکت افزایش پیدا می کند.

مرکز فروش کاوفرش دورو

تمام روفرشی ها در سایز استاندارد تولید می شوند. و فیکس شدن روفرشی ها به نوع فرش ها بستگی دارد. به این صورت که اگر بافت فرش قدیمی و شل باشد. و حتی سایز فرش غیر استاندارد باشد. شما نمی توانید روفرشی ها را بر روی فرش ها نصب کنید. چون لبه فرش ها را بر می گردانند. برای اینکه به مشکلی بر نخورید باید سایز و نوع بافت فرش خود را به شرکت اعلام کنید. تا مشکل شما برطرف گردد.

فروش عمده کاورفرش مهام

خرید و فروش کاورفرش در مجموعه مهام به صورت عمده و خرده برای مشتریان گرامی انجام می گیرد. و هر یک از مشتریان براساس سفارش های خود روفرشی ها را سفارش می دهند . از آن جایی که فروشگاه های مختلفی با مجموعه ما همکاری می کنند. بر این اساس شرکت با توجه به سفارش هایی که دریافت می کند. روفرشی ها را به صورت سفارشی آماده و ارسال می کند.

روفرشی های کشدار در مجموعه ما در حجم بالا و کم و طبق سفارش مشتری ها ارسال می شوند. و برای اینکه مشتریان از مجموعه رضایت و اعتماد بهتری داشته باشند. روفرشی ها به صورت تسویه درب منزل برای مشتریان فراهم می شوند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.milladtrade@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 16 =

خانه درباره ماتماس با ما