کاور فرش مخمل ابریشم یزد

کاور فرش مخمل ابریشم یزد

برای خرید و فروش کاور فرش مخمل ابریشم یزد در طرح های مختلف با ما تماس بگیرید. تا همکاران شما را در خصوص قیمت های روفرشی ها و نحوه ی فروش آن ها راهنمایی کنند.

کاور فرش مخمل ابریشم یزد

جنس روفرشی های کشداری که در بازار ایران مشاهده می کنید. از پارچه ای به نام شانل ابریشم می باشد. با این تفاوت که این نوع روفرشی ها دوخت بسیار ریز و متراکمی دارند. و زمانی که بافت آن ها را لمس می کنید . متوجه نرمی و لطافت آن ها خواهید شد. با توجه به اینکه روفرشی های کشدار کشسان و انعطاف پذیر هستند. به همین جهت به خوبی بر روی فرش فیکس می شوند.

اگر قصد خرید کاور فرش برای منزل خود را دارید . ابتدا سایز فرش های خود را اندازه بگیرید. و سپس سفارش خود را طبق سایز فرشتان ثبت کنید. تا شرکت طبق سفارش شما روفرشی ها را تولید و برای شما ارسال نماید. برای اینکه از قیمت روفرشی های کشدار مخمل سر در بیاورید. باید به عرضتان برسانیم که شما می توانید این نوع محصولات را با کمترین قیمت نسبت به یک فرش نو خریداری نمایید.

کاور فرش مخمل ابریشم یزد

کاورفرش یک محصول عالی برای محافظت از فرش های شما می باشد. و در صورتی که شما قصد دارید از فرش های خود در مقابل رفت و آمد مهمان و شلوغی محافظت نمایید. این محصول کاربرد زیادی خواهد داشت. و علاوه بر آن طرح و مدل زیبایی که دارد. جلوه شیکی را به منزل خواهد بخشید.

روفرشی کشدار مخمل دورو جدید

روفرشی های کشدار مخمل در هر دو طرف مخملی شده اند. و در طرفی که انواع طرح و رنگ چاپ شده است. دستگاه ها رنگ ها با تکنولوژی منحصر به فردی بر روی پارچه ها پرینت می کند. و پارچه ها بعد از اینکه در دستگاه خشک کن تکمیل می شوند. رنگ به خوبی جذب بافت آن ها می گردد. و در دراز مدت کم رنگ و بی ثبات نمی شوند.

طرح های جدید در کاور فرش برای مشتریان هدف تولید شده است. تا خریداران براساس سلیقه ی خود مدل هایی که با دکوراسیون منازل آن ها سازگاری بهتری دارد. را انتخاب و برای منزل خود خریداری نمایند. برای خرید کاور فرش حتما از فروشنده ای که مورد اعتماد می باشد. روفرشی های خود را تهیه نمایید.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های کشدار دورو مخمل می باشد. اگر قصد خرید روفرشی ها را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

9137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + هجده =

خانه درباره ماتماس با ما