تولیدکننده کاورفرش شیک

تولیدکننده کاورفرش شیک

جهت خرید از تولیدکننده کاورفرش شیک و مشاهده ی طرح و رنگ های روفرشی ها با واحد فروش شرکت در تماس باشید. بافندگی مهام یزد عرضه کننده انواع روفرشی های کشدار در سایز های استاندارد و در طرح های متنوع میباشد.

تولیدکننده کاورفرش شیک

کاور فرش های تولیدی مهام یزد در حال حاضر در سایز های استاندارد و طبق سفارش مشتریان به بازار عرضه می شوند. تولید روفرشی ها به پارچه و رنگ و کش و خیاط بستگی دارد. هر یک از این موارد در تولید روفرشی ها تاثیر به سزایی دارند. برای اینکه روفرشی باکیفیتی تهیه نمایید. ابتدا باید با جنس و جلوه روفرشی ها آشنا شوید.

روفرشی های کشدار دارای بافتی نرم و لطیف می باشند. و از آن جایی که جنس روفرشی ها از شانل مخمل می باشد. به همین جهت بافت کشسان آن ها سبب می گردد. در هنگام نصب روفرشی ها به خوبی بر روی فرش ها فیکس شوند. و حرکت آن ها کمتر گردد.

تولیدکننده کاورفرش شیک

تولید روفرشی های کشدار قبلا در کشور ترکیه انجام می گرفت. و در حال حاضر این محصول در کشور ایران بومی شده است. و خداروشکر در سایز های متنوع و طرح های شیکی به بازار عرضه می شوند. پارچه این نوع روفرشی ها دراستان یزد تولید می گردد. و کاملا بومی شده است. در صورتی که انواع رنگ هایی که در چاپ کاور ها استفاده می گردد. از خارج از کشور به ایران وارد می شوند.

شیک ترین کاورفرش بازار

کارو فرش های دورو مخمل که در طرح های مختلفی تولید می شوند. جزو شیک ترین روفرشی های بازار می باشند. این نوع روفرشی ها هم جلوه فوق العاده ای را به منزل می دهند. و هم اینکه کار را برای خانوار ها آسان تر می کنند. برای اینکه مطابق دکوراسیون خود روفرشی ها را خریداری نمایید. ابتدا باید طبق طراحی منزل خود روفرشی ها را انتخاب نمایید. و برای مشاهده ی طرح ها از طریق راه های ارتباطی زیر با ما ارتباط بگیرید. تا طرح ها را برای شما ارسال کنند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − ده =

خانه درباره ماتماس با ما