پخش عمده کاور فرش

پخش عمده کاورفرش مهام

مجموعه ما در زمینه ی خرید و فروش و پخش عمده کاورفرش مهام فعالیت می کند. و انواع روفرشی های کشدار را در سایز های استاندارد و با قیمت های مناسب برای مشتریان ارسال می نماید . برای گرفتن قیمت با ما تماس بگیرید

پخش عمده کاورفرش مهام

پخش روفرشی های کشدار در سراسر کشور انجام می گیرد. و نمایندگان مجموعه ، روفرشی ها را به صورت سفارشی خرید میکنند. کاورفرش یک محصولی است هر فردی متناسب با سلیقه و منزل خود آن را خریداری می کند. به عنوان مثال خریداران انواع روفرشی ها را ابتدا سفارش می دهند. و سپس بعد از 15 روز کاری آن ها را دریافت می کنند.

اگر شرکت روفرشی های کشدار را در حجم بالا تولید نماید. هزینه انبار داری افزایش می یابد. و شرکت قادر نخواهد بود روفرشی ها را به فروش برساند. به دلیل اینکه هر مشتری طرح و رنگ خاصی را مدنظر خود دارد. برای اینکه طبق دکوراسیون خود ، روفرشی ها را سفارش دهید. ابتدا طرح ها را انتخاب کنید. و سپس آن ها را برای فروشنده ارسال کنید.

پخش عمده کاور فرش

مشتریان عمده روفرشی های کشدار را در حجم بالا از ما خریداری می کنند.به طور مثال کاورفرشی که طرح پرفروشی دارد. را در سایز های استاندارد سفارش می دهند. و بیش تر روی آن ها تمرکز می کنند. برای اینکه فروش خود را ارتقاء دهند. روفرشی ها را به صورت حضوری و آنلاین به بازار عرضه می کنند.

عمده فروش روفرشی کشدار مهام

روفرشی های کشدار مهام طرح و رنگی جذاب دارند. و کش سرتاسری دارند. به گونه ای که در هر چهار طرف پارچه ها کش دوخته شده است. و دو تا کمربند کشی در وسط آن ها تعبیه شده است. تا کاور ها با فرش فیکس شوند. و حرکت نکنند.

پخش عمده کاور فرش

برای خرید عمده انواع روفرشی کشدار مهام در سایز بندی و رنگ بندی می توانید سایز دقیق فرش خود را برای شرکت ارسال نمایید. تا همکاران روفرشی ها را طبق سایز فرش شما برش و آماده کنند.

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های ارزان قیمت کشدار و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 20 =

خانه درباره ماتماس با ما