قیمت کاورفرش 12متری

قیمت کاورفرش 12متری

برای گرفتن لیست قیمت کاورفرش 12متری و مشاهده ی طرح های آن ها با ما تماس بگیرید. روفرشی های 3*4 به صورت استاندارد تولید می شوند. و مجموعه ما انواع کاورفرش ها را در قیمت های مناسب و طبق عرف به بازار عرضه می نماید. برای استعلام تماس بگیرید.

قیمت کاورفرش 12متری

قیمت 12 متری کاورفرش به نوع پارچه و رنگ روفرشی ها و نوع کش و سایر هزینه های متفرقه بستگی دارد. در صورتی که کارخانه ها از بهترین پارچه و مواد اولیه استفاده نمایند. روفرشی تولیدی شامل بهترین کیفیت و رنگ بندی خواهد شد. که توجه هر فردی را به خود جلب می نماید.

قیمت روفرشی های کشدار 12 متری استاندارد مشخص می باشد. و روفرشی هایی که نیاز به ریسایز دارند. و غیر استاندارد هستند. هزینه ریسایز و مزد خیاطی به قیمت آن ها اضافه می گردد. به طور مثال هزینه ریسایز روفرشی های غیر استاندارد حدود 50.000 تومان می باشد.

قیمت کاورفرش 12متری

قیمت خرده روفرشی های کشدار حدود 1650.000 تومان می باشد. و هر شرکتی براساس سیاست فروش خود روفرشی های کشدار را قیمت گذاری می  کنند. و در بازار هدف طبق سلیقه مشتریان به فروش می رسند.

روفرشی کشدار سایز 12متری

کاور فرش 12 متری فروش خاص خود را دارد. و و سایز های 12 و 9 متری معمولا بیش ترین فروش را به خود اختصاص می دهند. و از آن جایی که فضای اتاق های منازل بیش تر با این نوع سایز از فرش ها هماهنگ است. به همین جهت مشتریان از این نوع سایز ها بیش تر استقبال می کنند.

قیمت کاورفرش 12متری

برای روفرشی های کشدار 12 متری امکان اینکه مشکلی پیش بیاید بیش تر خواهد بود. از آن جایی که سایز 12 متری بزرگ است. به همین جهت پارچه روفرشی ها بر روی فرش ها سر می خورد. به همین جهت حتما سایز فرش ها را اندازه بگیرید. و به شرکت اطلاع دهید.

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح بندی و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − هشت =

خانه درباره ماتماس با ما