مدلهای جدید کاورفرش یزد

مدلهای جدید کاورفرش یزد

برای مشاهده ی طرح و مدلهای جدید کاورفرش یزد باید با ما تماس بگیرید. یا اینکه از طریق راه های ارتباطی زیر پیام بدهید. تا همکاران طرح و رنگ ها را برای شما ارسال نمایند. بافندگی مهام در شاهدیه یزد واقع شده است. و عرضه کننده انواع روفرشی ها در طرح و رنگ های متنوع می باشد.

مدلهای جدید کاورفرش یزد

برای خرید کاورفرش ها باید طرح و مدلی که انتخاب کردید را برای ما ارسال نمایید. تا همکاران محصول شما را به صورت سفارشی تولید نمایند. این نوع روفرشی ها سفارشی تولید می شوند. و با توجه به اینکه فرهنگ و سلیقه هر فردی متفاوت می باشد. به همین جهت شرکت آن ها را سفارشی تولید و چاپ می کند.

روفرشی های کشدار از جنس پارچه دورو مخمل یا همان شانل می باشند. این نوع روفرشی ها بافتی نرم و انعطاف پذیر دارند. و رنگ به خوبی به آن ها . جذب می گردد . و با توجه به اینکه چند دفعه شستشو می شوند . و داخل کوره هایی با درجه حرارت غیر مستقیم . تکمیل می شوند .به همین جهت کمتر بی رنگ می شوند.

مدلهای جدید کاورفرش یزد

طرح های روفرشی کشدار شامل تنوع بالایی از روفرشی های افشان و روفرشی های حوضچه دار و طرح های وینتج می شوند. و این نوع روفرشی ها در رنگ های شیکی به بازار عرضه می شوند. به همین جهت خریداران حق انتخاب خوبی دارند.

کاور فرش های طرح جدید

روفرشی های کشدار مهام بافت یکی از برند هایی می باشند. که در زمینه ی تولید کاورفرش به صورت تخصصی فعالیت می کنند. و این نوع روفرشی ها دارای کش کمری و کش سرتاسری می شوند. به همین جهت به خوبی بر روی فرش ها فیکس می شوند.

مدلهای جدید کاورفرش یزد

طرح های جدید کاورفرش ها در دسترس مشتریان می باشد. و خریداران با توجه به طرح و مدل هایی که می پسندند. آن ها را برای منزل خود خریداری نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما