کارخانه روفرشی ابریشم 8جاکارد

کارخانه روفرشی ابریشم 8جاکارد

برای خرید بدون واسطه از کارخانه روفرشی ابریشم 8جاکارد در رنگ بندی و در طرح های شیک با ما تماس بگیرید. این نوع روفرشی ها لوکس هستند. و بافت های مختلفی دارند. به همین جهت قبل از خرید حتما از مشاوره رایگان مجموعه استفاده نمایید.

کارخانه روفرشی ابریشم 8جاکارد

روفرشی های ابریشمی شامل انواع مختلفی از مدل های جدید و شیک می باشند . این نوع روفرشی ها قبلا در طرح های قدیمی و به اصطلاح حوضچه دار بافته می شدند. امروزه سلیقه افراد تغییر کرده است. به همین جهت کارخانه ها طبق زائقه خریداران مدل های جدیدی از روفرشی ها را به بازار عرضه کرده اند.

کارخانه روفرشی ابریشم 8جاکارد

یکی از طرح های جدید روفرشی ها مربوط به طرح افشان می باشد. این نوع مدل ها گل گلی هستند. و طاقچه وسط ندارند. روفرشی های ابریشم با استفاده از دستگاه های 8 جاکارد بافته می شوند. به همین جهت تراکم بافت آن ها نسبت به مابقی روفرشی ها بهتر می باشد.

روفرشی های ابریشمی به بافت ظریف و تراکم بالایی که دارند. در بازار معروف می باشند. قیمت این نوع روفرشی ها نسبت به سایر روفرشی ها بیش تر می باشد. و دلیل آن ها بافت بهتر و وزن بالاتر روفرشی می باشد.

رنگ طوسی روفرشی ابریشم یزد

روفرشی های ابریشمی در رنگ های متنوعی تولید می شوند. و رنگ های طوسی و سرمه ای آن ها از همه پرفروش تر . میباشند . و دلیل آن نوع دکوراسیون خانوار ها . می باشد . و هم چنین این نوع روفرشی ها دیر تر کثیف . می شوند .

کارخانه روفرشی ابریشم 8جاکارد

برای اینکه روفرشی های ابریشمی را در قیمت های مناسب و در رنگ بندی های شیکی خریداری نمایید. مجموعه ما این نوع روفرشی را در وزن های مختلف و در طرح و رنگ های متنوع به بازار عرضه می نماید.

 

شرکت مهام تولید کننده انواع روفرشی های ابریشم و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − یک =

خانه درباره ماتماس با ما