کیفیت روفرشی های کشدار

کیفیت روفرشی های کشدار

کیفیت روفرشی های کشدار به نوع پارچه و کاغذ چاپ آن ها بستگی دارد. در ادامه با ما همراه شو تا به طور کلی در خصوص نوع بافت روفرشی ها و ویژگی های آن ها برای شما صحبت کنیم.

کیفیت روفرشی های کشدار

روفرشی های کشدار در کیفیت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و کارخانه ها براساس سفارش هایی که از مشتریان خود می گیرند. کاور فرش ها را تولید می کنند. جنس این محصولات از شانل مخمل می باشد. و نوع پارچه آن ها بسیار نرم و لطیف است. به همین جهت لطافت خوبی را به فرش های شما می دهد.

جنس پارچه روفرشی ها باید کشسان باشد. در صورتی که جنس آن ها از پلی استر باشد . و یا به اصطلاح حالت پلاستیکی داشته باشند. اول از همه روی فرش ها سر می خورند. و بعد از مدتی با شستشو پارچه آن ها جمع می شود. برای اینکه با این مشکل روبه رو نشوید. باید روفرشی های دورو مخمل را خریداری نمایید . تا به خوبی بر روی فرش هایتان فیکس شوند.

کیفیت روفرشی های کشدار

کیفیت روفرشی های دورو مخمل عالی است. و با توجه به اینکه هر دو طرف مخمل می باشند. به همین جهت ماندگاری بالاتری را به خود اختصاص می دهند. روفرشی های دورو بر روی فرش ها کمتر سر می خورند. و رنگ ها را بیش تر در خود نگه می دارند. و در دراز مدت دیر تر کثیف می شوند.

ویژگی های روفرشی کشدار

روفرشی های کشدار 4 طرف کشدوزی شده هستند. و دارای دو تا کمربند کشی در وسط می باشند. به همین جهت در صورتی که فرش های شما استاندارد باشند. به خوبی بر روی فرش ها فیکس می شوند. و سر نمی خورند. این نوع روفرشی ها از کثیف شدن فرش ها جلوگیری می کنند. شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + دوازده =

خانه درباره ماتماس با ما