انواع روفرشی عدلی مهام

انواع روفرشی عدلی مهام

انواع روفرشی عدلی مهام در مدل های زرکدار و ابریشم و مخمل و کشدار به بازار عرضه می شوند. برای اطلاع از قیمت های عمده و نحوه ی فروش روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

انواع روفرشی عدلی مهام

برای اینکه روفرشی ها را برای مشتریان عمده خود ارسال کنیم . آن ها را داخل عدل هایی قرار می دهیم. تا تعداد بیش تری از روفرشی ها را برای نماینده ها ارسال کنیم. و هزینه حمل کمتری برای آن ها محاسبه گردد. روفرشی های سایز 12 متری به تعداد 15 تخته داخل یک عدل قرار می گیرند.
روفرشی ها به صورت تخته فرش به فروش می رسند. و هر فردی براساس تعداد فرش هایی که در منزل خود دارد. روفرشی ها را در سایز بندی سفارش می دهد. به عنوان مثال برخی خانوار ها فرش های 12 و 9 و 6 متری در منزل دارند. به همین جهت روفرشی ها را در سایز های فرش خود خریداری می کنند.

انواع روفرشی عدلی مهام

عدل روفرشی ها از طریق باربری ارسال می شوند. و برای مشتریانی که تعداد کمی از روفرشی ها را خرید می کنند. روفرشی های عدلی را از طریق شرکت های خرده بار ارسال می کنیم تا هزینه بار کمتری برای آن ها محاسبه گردد.

فروش عدلی انواع روفرشی

تعداد روفرشی هایی که در داخل عدل قرار می گیرد. به وزن ان ها بستگی دارد. به عنوان مثال روفرشی های 12متری که وزن 5کیلویی دارند . تا 17 تخته قابل عدل بندی هستند. در صورتی که روفرشی هایی که 6کیلو وزن دارند. به تعداد 15 تخته در عدل قرار می گیرند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 5 =

خانه درباره ماتماس با ما