مدل پرفروش روفرشی کارخانه

مدل پرفروش روفرشی کارخانه

برای مشاهده ی رنگ و مدل پرفروش روفرشی کارخانه باید با ما ارتباط بگیرید. روفرشی ها در انواع مختلفی در مجموعه ما به فروش می رسند. و هر یک از این محصولات مشتری خاص خود را دارند. برای آشنا شدن با مجموعه با ما همراه باشید.

مدل پرفروش روفرشی کارخانه

در حال حاضر مدل پرفروش روفرشی در استان یزد مربوط به روفرشی های کشدار و روفرشی های ابریشمی می باشد. و از آن جایی که هر دو این مدل ها طرح و جنس متفاوتی دارند. به همین جهت مشتریان طبق بودجه و کاربرد از آن ها استفاده می کنند.

روفرشی های ابریشم از لحاظ بافت و نوع نخ عالی هستند. و این نوع روفرشی ها رنگ و طرح های شیک و جذابی . را دارند. و توجه هر فردی را به خود جلب می کنند . و کاربرد آن ها بیش تر بر روی فرش ها می باشد. روفرشی های ابریشم به دلیل کیفیت عالی که دارند. در بیرون از منزل کاربردی ندارند.

مدل پرفروش روفرشی کارخانه

روفرشی های کشدار دورو مخمل جزو پرفروش ترین روفرشی های بازار ایران میباشند. و این نوع روفرشی ها به عنوان محافظ فرش استفاده می شوند. و افرادی که مهمان دعوت می کنند. یا حیوان در منزل خود نگه می دارند. این نوع روفرشی ها از فرش ها محافظت می کنند. و در صورتی که بافت آن ها کثیف شود. به راحتی از طریق ماشین لباسشویی تمیز می شوند.

انواع طرح پرفروش روفرشی کارخانه

روفرشی های ابریشم و کاور فرش در برخی از طرح ها بیش تر مورد توجه قرار می گیرند. و طرح هایی مانند افشان و طرح هایی که حوضچه وسط دارند. برای مشتریان خاص تر هستند . و فروش بیش تری را به خود اختصاص می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار و روفرشی های ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 3 =

خانه درباره ماتماس با ما