پارچه کاورفرش درجه1 یزد

پارچه کاورفرش درجه1 یزد

در این مقاله در خصوص پارچه کاورفرش درجه1 یزد و به طور کلی کیفیت روفرشی ها برای شما صحبت می کنیم. تا خریداران با این محصولات جدید بیش تر آشنا شوند.

پارچه کاورفرش درجه1 یزد

روفرشی های کشدار در طرح و مدل های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی ها دارای پارچه ای به اسم شانل و کش های انعطاف پذیر می باشند. پارچه شانل یکی از بهترین پارچه های بازار ایران و ترکیه می باشد. و این نوع پارچه ها قبلا از طریق کشور ارمنستان و ترکیه به ایران وارد می شدند. در حال حاضر در داخل کشور انواع روفرشی ها تولید می شوند.

روفرشی های کشدار درجه1 باید جنس پارچه آن ها عالی باشد تا به خوبی جذب بافت فرش ها شوند. هر چقدر تراکم بافت روفرشی ها بیش تر باشد. و کارخانه از کش های بهتری برای دور دوزی روفرشی ها استفاده نماید. زمانی که کاور فرش ها را بر روی فرش ها قرار می دهیم. به خوبی فیکس می شوند. و حرکت نمی کنند.

پارچه کاورفرش درجه1 یزد

روفرشی های کشدار دورو مخمل می باشند. به این صورت که هردو طرف آن ها مخملی می باشند. و این خاصیت روفرشی ها سبب می گردد. که یک طرف آن ها رنگ ها به خوبی جذب بافت پارچه گردد. و در طرف دیگر حالت مخملی روفرشی سبب می گردد. تا پرز های پارچه بهتر جذب بافت فرش ها شوند. و از سر خوردن روفرشی ها جلوگیری کنند.

خصوصیات روفرشی کشدار دورو مخمل

کاور فرش های دورو دارای بافتی انعطاف پذیر و کسشان می باشند. و به خوبی با فرش های استاندارد فیکس می شوند. این نوع روفرشی ها به راحتی داخل ماشین لباسشویی شستشو می شوند. و از آن جایی که وزن کمی دارند. هر فردی قادر است آن ها را شستشو دهد. و بر روی فرش های خود پهن نماید.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی های کشدار با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 5 =

خانه درباره ماتماس با ما