انواع روفرشی های کشدار یزد

انواع روفرشی های کشدار یزد

برای مشاهده ی انواع روفرشی های کشدار یزد و اطلاع از قیمت های روفرشی ها در بازار و خرید روفرشی های کشدوزی شده با ما تماس بگیرید. درادامه با ما همراه باشید.

انواع روفرشی های کشدار یزد

روفرشی های کشدار در انواع روفرشی های تک رو و دورو مخمل تولید می شوند. و هر یک از این مدل روفرشی ها دارای قیمت های مختلفی می باشند. برای اینکه روفرشی های باکیفیتی را خریداری نمایید. باید روفرشی های دورو مخمل را خریداری نمایید. تا بهتر بر روی فرش ها فیکس شوند.

کاورفرش های مهام بافت دارای طرح های افشان و وینتج و حوض دار و طرح های قدیمی می باشند. و این نوع روفرشی ها برای منزل کاربرد زیادی دارند. به عنوان مثال اگر فرش های قدیمی در منزل دارید. یا اینکه حیوان خانگی در منزل نگه می دارید. باید از روفرشی های کشدار دورو استفاده کنید. تا از فرش های شما محافظت کنند.

انواع روفرشی های کشدار یزد

کاور فرش های دورو مخمل بافتی نرم و منعطف دارند. و این نوع روفرشی ها از طریق دستگاه های دیجیتالی چاپ می شوند. و با توجه به اینکه رنگ ها به صورت پرینتی بر روی پارچه ها چاپ می شوند. به همین جهت ثبات بهتری دارند. و دیر تر کم رنگ می شوند.

خریدفروش کاورفرش خرده و عمده

روفرشی های کشدار در مجموعه ما به صورت خرده و عمده به فروش می رسند. و خریدارانی که از طریق سایت یا پیج روفرشی های خود را سفارش می دهند. روفرشی ها را با قیمت های تک فروشی برای آن ها ارسال می کنیم. و مشتریانی که روفرشی ها را به صورت عمده ای سفارش می دهند. روفرشی ها را با قیمت های عمده برای آن ها ارسال می کنیم. و تخفیف های بیش تری را برای آن ها در نظر میگیریم.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار و با کیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 12 =

خانه درباره ماتماس با ما