کارخانه بافندگی روفرشی ابریشم

کارخانه بافندگی روفرشی ابریشم

جهت خرید مستقیم از کارخانه بافندگی روفرشی ابریشم و اطلاع از قیمت های مصوب کارخانه از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید. تا همکاران شما را در خصوص کیفیت روفرشی ها و قیمت های آن ها راهنمایی کنند.

کارخانه بافندگی روفرشی ابریشم

روفرشی های ابریشمی در انواع روفرشی های ابریشم سبک و سنگین وزن به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی با سایر روفرشی های موجود در بازار متفاوت می باشند. از آن جایی که تار و پودی که در بافت این نوع روفرشی ها به کار می رود. از بهترین نوع در بازار می باشد. به همین جهت قیمت آن ها به تناسب بیشتر است.

کارخانه ها این نوع روفرشی ها را از طریق دستگاه های 8جاکارد تولید می کنند. و با توجه به اینکه تعداد جاکارد در دستگاه زیاد می باشد. به همین جهت روفرشی ها را با تراکم بالا می بافند. برای اینکه روفرشی ابریشم با کیفیتی خریداری کنید. باید از فروشنده در خصوص نوع و وزن روفرشی بپرسید. تا شما را به خوبی راهنمایی کند.

 

کارخانه بافندگی روفرشی ابریشم

روفرشی های ابریشم جزو بهترین روفرشی های بازار ایران می باشند. این نوع روفرشی ها شامل وزن های 6 و 6.5 و 7 کیلو می باشند. و حتی برخی از کارخانه ها آن ها را در وزن های 8 یا 10 کیلو گرم به بازار عرضه می کنند. به همین جهت قیمت بالاتری دارند.

رنگ بندی روفرشی ابریشم یزد

روفرشی های ابریشمی در رنگ بندی های طوسی و سرمه ای و آبی و زرشکی و نسکافه ای تولید می شوند. و مشتریان براساس سفارش های خود آن ها را خریداری می کنند. برای اینکه روفرشی مورد نظر خود را خریداری کنید. باید طبق تقاضایی که وجود دارد. روفرشی ها را بخرید. درحال حاضر روفرشی های طوسی و سرمه ای بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده اند.

 

کارخانه بافندگی روفرشی ابریشم

جهت مشاهده طرح های روفرشی ابریشم و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

 www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هفده =

خانه درباره ماتماس با ما