مدل پرفروش کاورفرش مخمل

مدل پرفروش کاورفرش مخمل

طرح و مدل پرفروش کاورفرش مخمل به نوع تقاضای مشتریان بستگی دارد. این نوع روفرشی ها در مجموعه مهام با تنوع بالای رنگ و مدل به بازار عرضه می شوند. برای مشاهده و گرفتن لیست قیمت تماس بگیرید.

 مدل پرفروش کاورفرش مخمل

روفرشی های کشدار مخمل با توجه به اینکه در هر دو طرف پارچه مخملی می باشند. به همین جهت بر روی فرش ها بهتر فیکس می شوند. و کمتر سر می خورند. برخی از روفرشی هایی که تنها یک طرف آن ها مخملی یا پرز دار می باشد. به راحتی بر روی فرش ها سر می خورند. و ماندگاری پایینی دارند. این نوع روفرشی ها از جنس پلی استر و نایلون می باشد.

مدل پرفروش کاورفرش مخمل

روفرشی های کشدار طرح افشان و طرح وینتج از همه پرفروش تر می باشند. و این نوع روفرشی ها براساس رنگ بندی که دارند. در بازار مورد توجه خریداران قرار می گیرند. از آن جایی که رنگ های طوسی و سرمه ای با توجه به رنگ بندی تیره ای که دارند . بیش ترین فروش را به خود اختصاص می دهند. به همین جهت اکثر سفارش ها در این طرح و رنگ هامی باشند.

طرح های روفرشی کشدار به انواع مختلفی تقسیم می شوند. و هر یک از طرح ها توجه یک خریدار را به خود جلب می کند. به این صورت که مشتریان ممکن است طرح های مختلفی را برای منزل خود انتخاب کنند. و این طوری نیست که کارخانه یک طرح از روفرشی ها را تولید نماید. و سپس آن ها را به فروش بگذارد . بلکه روفرشی ها را براساس سفارش مشتریان تولید می کند.

انواع طرح های پرفروش کارخانه

کارخانه ها برای اینکه موجودی انبارخود را کاهش دهند. روفرشی ها را براساس سفارش های مشتریان خود تولید می کنند. و در این صورت بعد از اینکه روفرشی ها تولید شدند. برای تک تک مشتریان ارسال می شوند. هر شرکتی ممکن است بیش از 100 طرح و مدل را در فایل های خود داشته باشد. و براساس مدل های خود آن ها را برای مشتریان ارسال نماید. تا مشتریان آن ها را انتخاب کنند.

مدل پرفروش کاورفرش مخمل

جهت مشاهده ی روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح بندی و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 10 =

خانه درباره ماتماس با ما