انواع مدل های روفرشی کارخانه

انواع مدل های روفرشی کارخانه

جهت خرید و فروش انواع مدل های روفرشی کارخانه و مشاهده ی روفرشی های پرفروش شرکت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. تا با شرکت و سیاست های فروش آن آشنا شوید.

انواع مدل های روفرشی کارخانه

روفرشی های کارخانه در انواع طرح های پرفروش و به روز به بازار عرضه می شوند. و شامل طرح های زرکدار و مخمل و ابریشم و کشدار می شوند. و هر یک از مدل های روفرشی برای خود مشتریان خاصی دارند. به عنوان مثال روفرشی های مخمل طرحی ساده دارند. و علاوه بر منزل در خارج از منزل نیز قابل استفاده می باشند. در صورتی که روفرشی های ابریشم و زرکدار که کیفیت بهتری دارند. بیش تر در منزل استفاده می شوند.

انواع مدل های روفرشی کارخانه

برای اینکه روفرشی مورد نظر خود را خریداری کنید . طبق تقاضایی که دارید. روفرشی ها را برای مکان هایی که مصرف دارید. انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر قرار است از فرش های خود محافظت بهتری کنید. از روفرشی های کشدار و ابریشم استفاده کنید . و در صورتی که قرار است از روفرشی ها در مکان های عمومی استفاده کنید. روفرشی های مخمل گزینه بهتری می باشند.

روفرشی های کشدار امروزه جزو به روز ترین مدل های روفرشی های یزدی می باشند. که در بازار ایران از بدو ورود با استقبال خوبی مواجه شدند. این نوع روفرشی ها دارای کش های سرتاسری و پارچه ای به اسم شانل مخمل می باشند. به همین جهت به خوبی بر روی فرش ها فیکس می شوند.

طرح های پرفروش روفرشی شرکت

مدل های روفرشی که توجه خریداران بیش تری را به خود جلب کرده است. شامل تمام طرح های وینتج و حوض دار و طرح های افشان می شوند. این نوع طرح ها توجه هر خریداری را به خود جلب می کنند . و مشتریان براساس فضا های خود روفرشی ها را خریداری می کنند.

انواع مدل های روفرشی کارخانه

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار و روفرشی های ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما