انواع مدل های روفرشی کارخانه

کارخانه تولیدی روفرشی زری دار

برای خرید مستقیم از کارخانه تولیدی روفرشی زری دار و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با بافندگی مهام ارتباط بگیرید. تا مشاوران شما را در خصوص کیفیت روفرشی ها و قیمت هایی که در بازار خرید و فروش می شوند. راهنمایی کنند.

کارخانه تولیدی روفرشی زری دار

تولید روفرشی ها از طریق دستگاه 4جاکارد انجام می گیرد. و این نوع روفرشی ها با توجه به رنگ و لعابی که دارند. توجه مشتریان بیشتری را به خود جلب می کنند. قیمت روفرشی ها براساس وزن آن ها مشخص می گردد. اگر نوع نخ و وزن آن ها زیاد باشد. روفرشی ها با قیمت بالاتری به بازار عرضه می گردند.

تولیدی روفرشی ها براساس سفارش مشتریان انجام می گیرد. به عنوان مثال مشتریان طرح و رنگ خود را سفارش می دهند. و کارخانه روفرشی ها را طبق درخواست مشتریان آماده می کنند. و برای اینکه حمل آن ها راحت تر باشد. آن ها را داخل عدل هایی قرار می دهیم.

کارخانه تولیدی روفرشی زری دار

در صورتی که روفرشی های خود را از واسطه خرید می کنید. و مجبورید بابت آن ها بهای بیش تری را پرداخت کنید. مجموعه ما قادر است این نوع روفرشی ها را با قیمت پایین تر و با کیفیت مطلوب تری برای شما ارسال نماید. جهت خرید مستقیم حتما تماس بگیرید.

تولید روفرشی زرکدار عدلی یزد

روفرشی های زرکدار به صورت عدلی و عمده در بازار عرضه می شوند. و هر خریداری که قصد خرید عمده روفرشی ها را دارید. مجموعه ما روفرشی ها را با کمترین قیمت و با شرایط ویژه برای مشتریان ارسال می کند. برای اینکه روفرشی ها را در سایز بندی و در طرح های مختلف سفارش دهید. با مجموعه تماس بگیرید.

کارخانه تولیدی روفرشی زری دار

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + شانزده =

خانه درباره ماتماس با ما