تولید کاورفرش سفارشی یزد

تولید کاورفرش سفارشی یزد

در این مقاله در خصوص تولید کاورفرش سفارشی یزد صحبت می کنیم. و خریدارانی که قصد خرید روفرشی های کشدوزی شده مخمل را دارند. با ما در ارتباط باشند. تا این نوع محصولات را با قیمتی مناسب برای آن ها تامین کنیم.

تولید کاورفرش سفارشی یزد

تولید روفرشی های کشدار از طریق دستگاه های مختلفی انجام می گیرد. قبلا که ایرانی ها تکنولوژی ساخت آن ها را نداشتند. این نوع محصولات را از خارج از کشور وارد می کردند. در صورتی که با کسب دانش ساخت آن در حال حاضر ، شرکت ها روفرشی های کشدار را با قیمتی مناسب تر و با کیفیتی به تناسب بالاتر به بازار عرضه می کنند.

روفرشی های دورو مخمل هر دو طرف مخملی شده اند. و این نوع روفرشی ها دارای کش های منعطف می باشند. که پارچه را به حالت کاور بر روی فرش ها فیکس می کنند. برای اینکه روفرشی ها بر روی فرش ها سر نخورند. باید قبل از خرید از سایز فرش های خود مطلع باشید. و نوع بافت فرش خود را به فروشنده اعلام کنید.

تولید کاورفرش سفارشی یزد

تولید این محصولات جدید در 3 مرحله ی مختلف انجام می گیرد. ابتدا پارچه های شانل از طریق دستگاه های دوجاکارد تولید می شوند. و سپس پارچه ها را تکمیل می کنند. تا رنگ به خوبی جذب بافت آن ها گردد. برای اینکه روفرشی ها ماندگاری بهتری داشته باشند. از طریق دستگاه های دیجیتالی رنگ ها را بر روی پارچه ها چاپ می کنند.

روفرشی های کشدار سفارشی

کاورفرش های مخملی با توجه به اینکه سلیقه ای هستند. به همین جهت شرکت آن ها را براساس سفارش مشتریان تولید می نماید. در صورتی که کارخانه روفرشی ها را در حجم بالا تولید کند. شرکت قادر به فروش آن ها نمی باشد. چون ممکن است طرح ها مورد پسند مشتریان نباشد. به همین جهت روفرشی ها طبق سفارش مشتریان و در مدت 15 الی 20 روز کاری تولید می شوند.

تولید کاورفرش سفارشی یزد

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  های کشدار و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هشت =

خانه درباره ماتماس با ما