رنگ پرفروش روفرشی زرکدار

رنگ پرفروش روفرشی زرکدار

برای مشاهده ی رنگ پرفروش روفرشی زرکدار و خرید این نوع روفرشی ها در رنگ بندی و طرح های شیک با ما در ارتباط باشید. از آن جایی که مجموعه ما روفرشی ها را به صورت عدلی به فروش می رساند. برای خرید روفرشی قیمت مناسب و با شرایط خوب با ما تماس بگیرید.

رنگ پرفروش روفرشی زرکدار

برای اینکه روفرشی های زرکدار را به خوبی بشناسید. باید به عرضتان برسانیم که این نوع روفرشی ها نسبت به مابقی روفرشی ها براقیت و درخشش بهتری دارند. و دلیل آن نخ زرکداری می باشد. که در بافت آن ها به کار رفته است. برای اینکه کیفیت آن ها را مقایسه کنید. کافیست از دور به آن ها نگاه کنید. متوجه بافت درجه 1 و جلوه آن ها خواهید شد.

رنگ پرفروش روفرشی زرکدار

روفرشی های زرکدار در سایز های استاندارد پادری و 12 متری تولید می شوند. و این نوع روفرشی ها در رنگ بندی های مختلفی به بازار عرضه می شوند. رنگ های طوسی و  سرمه ای فروش بالاتری نسبت به مابقی دارند. این نوع روفرشی ها به دلیل رنگ تیره ای که دارند. و دیر تر کثیف می شوند. به همین جهت توجه خریداران بیش تری را به خود جلب می کنند.

عدل روفرشی های زرکدار به سایز روفرشی های زرکدار بستگی دارد. به عنوان مثال روفرشی های 12 متری به تعداد 15 تخته در یک عدل قرار می گیرند. و هر چقدر سایز روفرشی ها کوچک تر باشد. تعداد بیش تری از روفرشی ها داخل عدل قرار می گیرد.

قیمت روفرشی زرکدار عدلی

قیمت روفرشی های زرکدار به وزن و نوع نخ آن ها بستگی دارد. اگر وزن روفرشی ها زیاد باشد. و کارخانه از نخ های با کیفیتی در تولید استفاده نماید. قیمت روفرشی ها بیش تر می گردد. و در صورتی که وزن روفرشی ها کم تر شود. قیمت آن ها نیز کم تر می شود.

رنگ پرفروش روفرشی زرکدار

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 6 =

خانه درباره ماتماس با ما