انواع روفرشی پرفروش یزد

انواع روفرشی پرفروش یزد

برای خرید انواع روفرشی پرفروش یزد و اطلاع از لیست قیمت موکت ها و کیفیت روفرشی ها با ما در تماس باشید. مجموعه انواع روفرشی ها را با کمترین قیمت و با بهترین کیفیت برای مشتریان ارسال می کند.

انواع روفرشی پرفروش یزد

روفرشی ها در انواع مختلفی بافته می شوند. و هر یک از روفرشی های پرفروش در بازار مشتریان خاص خود را دارند. به عنوان مثال روفرشی های کشدار در حال حاضر با استقبال خوبی از جانب خریداران مواجه شدند. این نوع روفرشی ها محافظ فرش ها می باشند. و با توجه به قیمت مناسبی که دارند. هر خریداری قادر است آن ها را خریداری نماید.

روفرشی های ابریشمی نوع دیگری از روفرشی ها میباشند . که با توجه به نوع بافت و جلوه ای که دارند. در منزل کاربرد زیادی دارند. و روفرشی های ابریشمی در سایز و انواع مدل های مختلفی تولید می شوند. و رنگ بندی های پرفروش آن ها شامل کرم و طوسی و سرمه ای و آبی می شوند.

انواع روفرشی پرفروش یزد

نوع دیگری از روفرشی ها مربوط به روفرشی های زرکدار می باشند. روفرشی های زرک دار براق و سفت می باشند. و درخشش خاصی را به منزل می دهند. این نوع محصولات قیمت مناسبی دارند. و در سایز بندی و مدل های مختلف به بازار عرضه می شوند.

قیمت روفرشی های پرفروش

قیمت هر یک از روفرشی ها . با توجه به نوع بافت و مواد اولیه ای .که دارند . قیمت گذاری .می شوند . به عنوان مثال روفرشی های کشدار از همه گرون تر می باشند. در صورتی که روفرشی های ابریشم نوع بافت بهتری دارند. و محکم تر می باشند. و البته با توجه به وزنی که دارند. در بازار قیمت گذاری می شوند.

انواع روفرشی پرفروش یزد

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت می باشد. اگر قصد خرید روفرشی های عمده را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 14 =

خانه درباره ماتماس با ما