خریدفروش عمده روفرشی انواع

خریدفروش عمده روفرشی انواع

مجموعه بافندگی مهام در کنار خریدفروش عمده روفرشی انواع ، تولید روفرشی های مدرن و سنتی را انجام می دهد. و با توجه به اینکه محصولات با قیمت کارخانه و به طور مستقیم به دست خریداران می رسند. به همین جهت برای مشتری صرفه اقتصادی خوبی را به همراه دارد.

خریدفروش عمده روفرشی انواع

انواع روفرشی در مجموعه ما شامل روفرشی های زرکدار و ابریشم و مخمل و کاور فرش می شوند. این نوع روفرشی ها بافت و رنگ های متفاوتی را دارند. و هر یک با توجه به نوع مواد اولیه ای که در تولید آن ها استفاده می گردد. در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند.

به عنوان مثال روفرشی های مخمل با ارزان ترین قیمت در بازار خرید و فروش می شوند. در صورتی که روفرشی های زرکدار و روفرشی های ابریشمی با توجه به اینکه سنگین تر و بافت بهتری دارند. با قیمت های بالا تری به دست خریداران می رسند. این در صورتی است که مشتری این نوع روفرشی ها را با کیفیت بهتری دریافت می کند.

خریدفروش عمده روفرشی انواع

روفرشی های مدل کشدار در سایز های استاندارد و در طرح و رنگ های مختلفی به بازار عرضه می شوند. این نوع روفرشی ها از لحاظ قیمتی نسبت به سایر روفرشی ها بالا تر می باشند. و دلیل آن نوع پارچه و وارداتی بودن رنگ آن ها می باشد.

طرح های انواع روفرشی

روفرشی های زرکدار و روفرشی های ابریشم و مخمل در طرح های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و هر یک شامل طرح های وینتج و افشان و طرح های حوضچه دار می شوند. برای اینکه روفرشی ها را طبق سلیقه خود خریداری نمایید. ابتدا باید طرح و رنگ روفرشی ها را انتخاب نمایید. و سپس سفارش خود را نهایی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یک =

خانه درباره ماتماس با ما