کارخانه روفرشی زرکدار یزد

کارخانه روفرشی زرکدار یزد

برای خرید مستقیم از کارخانه روفرشی زرکدار یزد و گرفتن لیست قیمت از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. مجموعه ما تولید کننده انواع روفرشی های زرکدار و ابریشم و مخمل در سایز های متنوع و طرح های شیک می باشد. با ما همراه باشید.

کارخانه روفرشی زرکدار یزد

روفرشی های زرکدار از لحاظ بافت جزو روفرشی های تاپ یزد می باشند. و این نوع روفرشی ها در وزن های 5 و 5.5 و 6 کیلویی به بازار عرضه می شوند. و خریداران براساس بودجه خود آن ها را خریداری می کنند. روفرشی های زری دار به دلیل نخ زرکی که در آن ها بافته می شود. درخشش و براقیت خاصی دارند. و توجه هر خریداری را به خود جلب می کنند.

قیمت روفرشی های زرکدار به نوع نخ و بافنده بستگی دارد. هر چقدر وزن و تراکم روفرشی ها بیش تر باشد. قیمت آن ها بیش تر می شود. یکی از مزیت هایی که روفرشی ها دارند. خانوار ها قادرند روفرشی مدنظر خود را در وزن های مختلف و با قیمت های دلخواه خریداری نمایند . در صورتی که چنین امکاناتی در سایر محصولات وجود ندارد.

روفرشی های زرکدار شامل طرح های حوض نقره و طرح های افشان و طرح های شیکی می باشند. که توجه هر فردی را به خود جلب می کنند. و افراد معمولا از آن ها بروی فرش های خود استفاده می کنند. و طبق فرهنگ افراد ، برخی از این نوع روفرشی ها در طبیعت نیز استفاده می کنند.

تولید روفرشی عدلی زرکدار

روفرشی های زرکدار در عدل هایی قرار می گیرند. و تعداد مشخصی از روفرشی ها در سایز های مختلف در عدل ها جا داده می شوند. و برای خریداران طبق سفارش آن ها ارسال می شوند. عدل بندی روفرشی ها به حمل و نقل آن ها کمک زیادی کرده است. و در حال حاضر تمام مشتریان روفرشی ها را به صورت عدلی سفارش می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های زرکدار و روفرشی های ابریشم مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 11 =

خانه درباره ماتماس با ما