کاربرد روفرشی کشدار دورو

کاربرد روفرشی کشدار دورو

در این مقاله قرار است در خصوص کاربرد روفرشی کشدار دورو مخمل و قیمت های آن برای شما توضیح بدهیم. اگر مغازه دار و یا خریدار این نوع محصول جدید هستید. حتما این مقاله را مطالعه کنید.

کاربرد روفرشی کشدار دورو

کاور فرش یک نوع روفرشی چاپی کشدوزی شده است. که قبلا از کشور ترکیه به بازار ایران وارد می شده است. و در حال حاضر بافنده های ایرانی آن ها را تولید می کنند. و از طریق دستگاه های چاپی دیجیتالی آن ها را چاپ می کنند.

روفرشی های کشدار مزیت های زیادی دارند. و از جمله این نوع مزیت ها می توان به نقش ان ها از محافظت از فرش ها اشاره کرد. به عنوان مثال شما می توانید با استفاده از این محصول ، دکوراسیون منزل خود را به کلی تغییر دهید. و از فرش های نو و گران قیمت خود محافظت کنید.

کاربرد روفرشی کشدار دورو

تنها کاربردی که روفرشی های کشدار دارند. مربوط به حفاظت از فرش ها می شوند. و شما نمی توانید از ان ها در مکان های دیگری استفاده نمایید. روفرشی های کشدار کاربرد چندان زیادی ندارند. ولی کار بسیاری از خانوار ها را آسان تر کرده اند. و در هزینه های مازاد به آن ها کمک زیادی کرده اند.

کاربرد روفرشی های کشدار استاندارد

روفرشی های کشدار در سایز های استاندارد به بازار عرضه می شوند. و در صورتی که فرش های شما استاندارد باشد. به خوبی بر روی فرش ها نصب می شوند. و زیاد جا به جا نمیشوند. در صورتی که سایز فرش ها غیر استاندارد باشد. روفرشی ها لبه فرش را بلند می کنند. و یا اینکه بر روی آن ها موج ایجاد می گردد. برای اینکه چنین مشکلی نداشته باشید. سایز و نوع بافت فرشتان رو به فروشنده اطلاع بدهید. تا طبق سایز شما روفرشی ها را ریسایز کنند. شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد.

خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =

خانه درباره ماتماس با ما