لیست قیمت روفرشی عدلی

لیست قیمت روفرشی عدلی

برای تهیه لیست قیمت روفرشی عدلی و خرید مستقیم از کارخانه با ما تماس بگیرید. از آن جایی که روفرشی ها در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. به همین جهت خریداران قادرند روفرشی های خود را با قیمت مناسب تر و با کیفیت های بهتر تهیه نمایند.

لیست قیمت روفرشی عدلی

برای اینکه روفرشی ها را با کرایه مناسب تر و با حجم بالاتری برای مشتریان ارسال کنیم. آن ها را داخل عدل هایی قرار می دهیم . تا تعداد بیش تری از روفرشی ها در عدل جا بگیرند. روفرشی های سایز 12 متری به تعداد 15 تخته . بسته بندی می شوند. و الباقی سایز های کوچک تر در تعداد بالاتری در عدل ها قرار می گیرند.

قیمت روفرشی ها به عدل و تعداد آن ها بستگی ندارد . و قیمت تمام شده روفرشی ها به نوع نخ و تراکم و وزن آن ها بستگی دارد. به عنوان مثال هر چقدر وزن روفرشی ها بیش تر گردد. روفرشی با قیمت بالاتری در بازار خرید و فروش می شوند. برای اینکه روفرشی مورد نظر خود را خریداری کنید. آن ها را طبق بودجه و سلیقه ای که برای دکوراسیون منزل ترتیب داده اید. بخرید.

لیست قیمت روفرشی عدلی

قیمت روفرشی های ابریشم و زرکدار و مخمل به ترتیب از گران تا ارزان قیمت در بازار خرید و فروش می شوند. و با توجه به اینکه بازار هدف این نوع محصولات بسیار داغ و عالی می باشد. به همین جهت تقاضا برای روفرشی ها بسیار زیاد می باشد. و هر خریداری با هر بودجه ای قادر به خرید آن ها می باشند.

عدل روفرشی ارزان قیمت کارخانه

روفرشی های عدلی به صورت عمده به فروش می رسند. و قیمت های عمده برای نماینده ها اعلام می گردند. و در صورتی که مشتری تقاضای خرده نماید. باید روفرشی ها را با قیمت خرده خریداری نماید. از جمله مزیت هایی که روفرشی ها دارند. تنوع طرح و رنگ و تنوع قیمتی آن ها می باشند. به همین جهت خریدار حق انتخاب زیادی خواهد داشت.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت و ارزان قیمت می باشد. اگر قصد خرید روفرشی های عمده را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

خانه درباره ماتماس با ما