بازرگانی روفرشی مهام بافت

بازرگانی روفرشی مهام بافت

بازرگانی روفرشی مهام بافت در زمینه ی تولید و پخش انواع روفرشی های کشدار و زرکدار و ابریشم و مخمل فعالیت می کند. و تمام محصولات را با قیمت های مناسب و با شرایط پرداختی خوب برای مشتریان خود ارسال می کند. برای کسب اطلاعات بیش تر تماس بگیرید

بازرگانی روفرشی مهام بافت

روفرشی های مهام بافت به دلیل کیفیت و بافت خوبی که دارند. خریداران تمایل زیادی به خرید و استفاده از آن ها را دارند. به گونه ای که روفرشی های کشدار در مجموعه ما فروش خوبی را به خود اختصاص داده اند. و در رنگ بندی و طرح های شیکی به بازار عرضه می شوند. به همین جهت هر خریداری سلیقه متناسب خود را دارد. و طبق دکوراسیون خود روفرشی ها را خریداری می نماید.

برای اینکه روفرشی ها را متناسب با چینش و دکوراسیون خود خریداری کنید. باید براساس نیاز و کاربردی که روفرشی ها در منزل یا خارج از منزل دارند. لیست سفارش خود را برای فروشنده مورد نظر ارسال نمایند. به عنوان مثال اگر خریداری قصد استفاده از روفرشی ها را در طبیعت و بیرون از منزل دارد. باید روفرشی های مخمل را خریداری نماید. چون طرحی ساده دارند. و شما نمی توانید از کاورفرش یا روفرشی های درجه1 ابریشمی برای بیرون از منزل خود استفاده نمایید.

مجموعه ما تمام مدل و رنگ های روفرشی های یزد را با قیمت مناسب و شرایط پرداختی عمده برای نماینده های خود عرضه می کند. و با توجه به اینکه خداروشکر سابقه و اعتبار خوبی در بین مشتری ها داریم. به همین جهت نماینده به راحتی به ما اعتماد می کنند. و زود تر سفارشات خود را برای ما ارسال می نمایند.

خرید و فروش روفرشی ابریشمی یزد

خرید و فروش روفرشی های ابریشمی در بازار داخلی خیلی کم انجام می شود. و دلیل اصلی آن حجم تولیدی کم آن ها می باشد. به این معنی که یک دستگاه 8جاکارد در شبانه روز 15 تخته روفرشی 12متری ابریشم را می بافد و زمانی که سفارش مشتریان زیاد می شود. کارخانه معمولا جوابگوی سفارشات مشتریان خود نیستند . و یا اینکه طبق نوبت تولید روفرشی ها را برای خریداران خود انجام می دهند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما