سفارش کاورفرش دورو مخمل

سفارش کاورفرش دورو مخمل

در این مقاله قرار است در خصوص نحوه ی سفارش کاورفرش دورو مخمل و اینکه چطوری شما می توانید این نوع روفرشی ها را  زود تر تهیه  نمایید. برای شما صحبت کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

سفارش کاورفرش دورو مخمل

روفرشی های کشدار در انواع روفرشی های تک رو و دورو مخمل تولید می شوند. و هر کدام از آن ها کیفیت و قیمت های مختلفی دارند. به عنوان مثال روفرشیهای تک رو ماندگاری کمتری دارند. در صورتی که روفرشی های دورو مخمل هر دو طرف مخملی هستند. و کیفیت بهتری را شامل می شوند.

سفارش کاورفرش دورو مخمل

برای خرید روفرشی های کشدار از دو راه میتوانید اقدام کنید. به عنوان مثال از طریق اینترنت و پرداخت آنلاین سفارش های خود را ثبت کنید. و یا اینکه از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید. همکاران سفارش شما را ثبت می کنند. و بعد از 15 روز کاری روفرشی ها را آماده می کنند.

فروش کاورفرش ها به صورت سفارشی می باشد. و هیچ کارخانه ای آن ها را از قبل آماده ندارد. و طبق سفارش مشتریان ، روفرشی ها را آماده می کند. از آن جایی که هر خریداری طرح و رنگ خاصی مدنظرش می باشد. به همین جهت سفارشی برای آن ها تولید می گردد.

خرید کاورفرش دورو مخملی یزد

این نوع محصولات تنوع بالایی دارند . و کار خریداران را برای سفارش راحت کرده اند. چون طبق مدل های فرش خود ، روفرشی های مشابه آن را خریداری می کنند. و از آن جایی که کاورفرش ها سایز بندی دارند. به همین جهت خریداران آن ها را در مدل و سایز های مختلف سفارش می دهند.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار باکیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

9137746583

9140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + سیزده =

خانه درباره ماتماس با ما