لیست قیمت روفرشی عمده ابریشم

لیست قیمت روفرشی عمده ابریشم

برای اطلاع از لیست قیمت روفرشی عمده ابریشم و مشاهدی طرح های آن ها با ما در تماس باشید. بافندگی مهام عرضه کننده روفرشی های ابریشم مهام بافت با قیمت های مناسب و با شرایط پرداختی عالی می باشد. برای خرید و فروش روفرشی ها تماس بگیرید.

لیست قیمت روفرشی عمده ابریشم

قیمت روفرشی های ابریشم به نوع نخ و و وزن آن ها بستگی دارد. این نوع روفرشی ها بافت فوق العاده متراکم و نرم دارند. به گونه ای که هر دو طرف آن ها حالت مخمل گونه دارد. و جلوه و طراحی متفاوتی را به منزل می بخشند. این نوع روفرشی ها مناسب دکوراسیون های لوکس و جدید می باشد. و خانوار ها از آن ها بر روی فرش های خود استفاده می کنند.

قیمت روفرشی های ابریشم از مابقی روفرشی ها بیش تر می باشد. و دلیل آن وزن و تراکم بیشتر بافت آن ها می باشد. که خریداران با این وجود تقاضای زیادی برای آن ها دارند. طرح های روفرشی ابریشم مشابه طرح های فرش می باشد. و  توجه  هر فردی را به خود جلب می کند.

لیست قیمت روفرشی عمده ابریشم

معمولا خریداران این نوع روفرشی ها را در سایز های 3 و 6 و 12 متری سفارش می دهند. و از آن جایی که روفرشی های 9متری ابریشم توسط برخی از کارخانه ها تولید می شوند. به همین جهت کمتر خاطر خواه دارند. برای اینکه روفرشی های ابریشمی خود را در رنگ بندی دلخواه و طرح هایی که می پسندید سفارش دهید . حتما از طریق راههای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

قیمت فروش روفرشی ابریشمی یزد

روفرشی های ابریشمی کلا در استان یزد تولید می شوند. و شامل انواع طرح های حوضچه دار و افشان و گلدار می باشند. و در رنگ های طوسی و آبی و سرمه ای و زرشکی و کرم به بازار عرضه می شوند. قیمت روفرشی های ابریشم از تمام روفرشی های زرکدار و مخمل گران تر می باشند.

جهت مشاهده ی روفرشی های ابریشم مهام بافت در طرح بندی و فروش آن در بازار های هدف با ما تماس بگیرید . یا به ایمیل زیر پیام بدهید. .

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

خانه درباره ماتماس با ما