کارخانه تولیدی روفرشی عدلی

کارخانه تولیدی روفرشی عدلی

برای خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه تولیدی روفرشی عدلی باید با ما تماس بگیرید. از ان جایی که سرمایه اجتماعی زیادی در زمینه ی خرید و فروش روفرشی ها داریم. به همین جهت قادریم روفرشی ها را با قیمت مناسبی برای شما تامین نماییم.

کارخانه تولیدی روفرشی عدلی

روفرشی های یزد در انواع مختلفی تولید می شوند. و برای اینکه آن ها را جابه جا کنیم. آن ها را داخل عدل هایی قرار می دهیم. و به طور تقریب داخل هر عدل 12 متری حدود 15 تخته روفرشی قرار می گیرد. و با توجه به اینکه روفرشی ها به صورت تخته ای به فروش می رسند. به همین جهت از طریق عدل برای مشتریان ارسال می شوند.

روفرشی های عدلی در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و قیمت آن ها به نوع نخ و بافت آن ها بستگی دارد. هر چقدر نخ و تراکم بافت روفرشی ها بیش تر باشد. وزن روفرشی ها بیش تر می شود. و در نهایت در قیمت های بالاتری به بازار عرضه می شوند.

کارخانه تولیدی روفرشی عدلی

تولید روفرشی های عدلی از طریق دستگاه های 2جاکارد و 4جاکارد و 8جاکارد انجام می گیرد. و هر یک از این دستگاه ها کیفیت متفاوتی را به روفرشی ها می دهند. و روفرشی ها را در تراکم های مختلفی به بازار عرضه می کنند.

انواع روفرشی عدلی کارخانه

فروش روفرشی های عدلی از طریق نماینده ها در سراسر کشور انجام می گیرد. و کارخانه روزانه انواع روفرشی ها را در سایز بندی های مختلف به بازار عرضه می کند. روفرشی های عدلی در سایز های مختلف بسته بندی می شوند. و کارخانه ها سایز های مختلف روفرشی ها را در تعداد مختلف داخل یک عدل قرار می دهند.

جهت مشاهده طرح های روفرشی عدلی و خرید و فروش آن ها و هم چنین اطلاع از قیمت هایی که در بازار به فروش می رسند. می توانید با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 10 =

خانه درباره ماتماس با ما