کارخانه تولیدی روفرشی ارزان یزد

کارخانه تولیدی روفرشی ارزان یزد

برای خرید  و فروش کارخانه تولیدی روفرشی ارزان یزد و اطلاع از سیاست های فروش شرکت با ما تماس بگیرید. بافندگی مهام یزد انواع روفرشی ها را با قیمت های رقابتی و با شرایط پرداختی مناسب برای خریداران فراهم کرده است. برای خرید حتما تماس بگیرید.

کارخانه تولیدی روفرشی ارزان یزد

از جمله ویژگی های خوبی که روفرشی ها دارند. می توان به وزن و قیمت آن ها اشاره کرد. این نوع روفرشی ها از قیمت های پایین و در وزن های پایین برای مشتریان ارسال می شوند. و تا قیمت های بالا و کیفیت های ممتاز در اختیار مشتریان قرار می گیرند.

به عنوان مثال روفرشی های مخمل به عنوان ارزان ترین روفرشی ها در بازار ایران شناخته می شوند. در صورتی که اگر تراکم بافت و وزن نخ مخمل آن ها را افزایش دهیم. همین نوع روفرشی ها با قیمت های بالایی در بازار معامله می شوند.

کارخانه تولیدی روفرشی ارزان یزد

نوع دیگری از روفرشی ها به روفرشی های ابریشمی معروف می باشند. این نوع روفرشی ها نخ و مواد اولیه آن ها گران تر می باشد. و حتی در وزن های پایین نیز گران تر از الباقی روفرشی ها می باشند . این نوع روفرشی ها به عنوان گران ترین روفرشی های بازار ایران معرفی می شوند. و کیفیت و ماندگاری بیش تری دارند .

ارزان ترین روفرشی یزد

اگر به دنبال روفرشی ارزان قیمت یزد هستید. باید به عرضتان برسانیم که روفرشی های مخمل و روفرشی های زرکدار از الباقی روفرشی ها ارزان تر می باشند. و قیمت ارزان روفرشی ها نشان از بی کیفیتی روفرشی ها نمی باشد. بلکه کیفیت نخ آن ها مهم می باشد. چرا که نوع نخ روفرشی ها یکی می باشد. و تنها وزن آن ها متغیر قیمت آن ها می باشد.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما