انواع مدل جدید کاورفرش

 انواع مدل جدید کاورفرش

برای خرید انواع مدل جدید کاورفرش مهام بافت و اطلاع از قیمت روز آن ها با ما تماس بگیرید. مجموعه ما عرضه کننده انواع روفرشی های باکیفیت و با قیمت مناسب می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع مدل جدید کاورفرش

روفرشی های کشدار در انواع مدل های وینتج و افشان و حوضچه دار و طرح های گل دار به بازار عرضه میشوند. و این مدل از روفرشی ها بیش ترین فروش را در بین روفرشی های دیگر دارند. و افراد از آن ها برای تزیین دکوراسیون منازل خود و جلوه بهتر فرش های خود استفاده می کنند.

روفرشی های کشدار تنوع بالایی دارند. و دلیل اصلی این که خریداران آن ها را انتخاب می کنند. تنوع و قیمت مناسب روفرشی ها می باشد. برای اینکه طرح مورد نظر خود را خریداری نمایید. ابتدا باید از بین مدل ها انتخاب کنید. و سایز دقیق فرش خود و تعداد آن را برای ما ارسال نمایید. تا در زمان مقرر برای شما ارسال کنیم.

انواع مدل جدید کاورفرش

کاورفرش ها در ابعاد استانداری تولید می شوند. و هر یک از آن ها از جنس پارچه ی مخمل . فشرده شانل میباشند. و با توجه به اینکه این نوع محصولات به عنوان محافظ فرش. عمل می کنند. و تنها در منزل کارایی دارند. و شما نمی توانید از آن ها در خارج از منزل استفاده کنید. به همین جهت خریداران بیشترین تقاضا را برای آن ها دارند. تا جلوه دکوراسیون خود را تغییر دهند.

قیمت فروش کاورفرش مهام

قیمت روفرشی های کشدار به نوع پارچه و رنگ آن ها بستگی دارد. هر چقدر تراکم پارچه بهتر باشد و کارخانه از رنگ مرغوب تری در تولید خود استفاده نماید. روفرشی ها کیفیت عالی تری به خود می گیرند. و با قیمت های بالا تری به فروش می رسند.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت و ارزان قیمت می باشد. اگر قصد خرید روفرشی های عمده را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 13 =

خانه درباره ماتماس با ما