لیست قیمت عمده روفرشی عدلی

لیست قیمت عمده روفرشی عدلی

برای تهیه ی لیست قیمت عمده روفرشی عدلی و اطلاع از نحوه ی خرید و فروش روفرشی ها در بازار ایران با ما تماس بگیرید. اگر مغازه داری و به دنبال روفرشی های با کیفیت و با قیمت معقول هستید. از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

لیست قیمت عمده روفرشی عدلی

قیمت روفرشی های عدلی به نوع روفرشی ها بستگی دارد. به عنوان مثال روفرشی های مخمل از همه ارزان تر می باشند. و جنس بافت آن ها حالت پفکی دارد. در صورتی که روفرشی های زرکدار جنس و وزن بالاتری دارند. و معمولا با قیمت های بالاتری در بازار عرضه می شوند.

روفرشی های ابریشم نیز از انواع روفرشی های پرفروش یزد می باشند. که با قیمت های بالا و البته با کیفیت های ممتاز به بازار داخلی و خارجی عرضه می شوند. و نوع دیگری از روفرشی ها که به کاورفرش معروف می باشند. با قیمت های مشابه یا حتی بالاتر از روفرشی های ابریشمی به بازار عرضه می شوند.

لیست قیمت عمده روفرشی عدلی

روفرشی ها در مجموعه ما به صورت عدلی و عمده به فروش می رسند . و قیمت های عمده با خرده تفاوت زیادی دارند . خریدارانی که از ما روفرشی ها را خریداری می کنند. حجم سفارش آن ها عدلی و کامیونی می باشد . به همین جهت با قیمت عمده و با درنظر گرفتن تخفیف برای آن ها ارسال می کنیم.

عدل انواع روفرشی یزد

روفرشی ها در تعداد مشخصی در یک عدل قرار می گیرند. و این تعداد با توجه به وزن روفرشی ها کم و زیاد می شود. در صورتی که روفرشی زرکدار یا روفرشی های ابریشمی را داخل عدل ها قرار دهیم. حدود 15 تخته روفرشی 12متری داخل آن ها قرار می گیرد. در صورتی که اگر روفرشی های مخمل ارزان قیمت را داخل عدل قرار دهیم . تا 20 تخته روفرشی نیز فضا دارند.

جهت گرفتن نمایندگی فروش محصولات مهام بافت یزد و گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با مدیر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

   عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

خانه درباره ماتماس با ما