عدل روفرشی رنگ طوسی

عدل روفرشی رنگ طوسی

برای خرید و فروش عدل روفرشی رنگ طوسی و مشاهده ی طرح و نقش های آن باید با ما تماس بگیرید. مجموعه مهام تولید کننده و عرضه کننده انواع روفرشی های طوسی رنگ و با قیمت های مناسب می باشد. در ادامه با ما همراه باشید.

عدل روفرشی رنگ طوسی

روفرشی های طوسی رنگ شامل طرح های مختلفی می شوند. و هر یک از آن ها در کارخانه های مختلفی بافته می شوند. به عنوان مثال برخی کارخانه ها فقط روفرشی مخمل در رنگ بندی طوسی و سایر رنگ بندی ها می بافند. و برخی دیگر انواع روفرشی های زرکدار و ابریشم را در سایز بندی و رنگ بندی می بافند.

هر شرکتی با توجه به مشتری هایی که دارد. روفرشی ها را در قیمت ها و مدل های مختلف و زیبا می بافد و برای مشتریان خود ارسال می نماید. از آن جایی که روفرشی ها کاربرد زیادی در منازل و بیرون از منازل دارند. و با قیمت های مناسبی به بازار عرضه می شوند. به همین جهت اکثر خریداران با هر بودجه ای قادرند آن ها را خریداری نمایند.

رنگ طوسی در روفرشی ها بسیار پرفروش می باشد. و دلیل آن براقیت این رنگ می باشد. که با هر دکوراسیونی سازگار است. و طرح و نقش روفرشی ها در رنگ طوسی رخ بهتری را به خانوار ها و دکوراسیون می دهد.

خرید عدل روفرشی طوسی رنگ

روفرشی ها در عدل هایی بسته بندی میشوند. و با توجه به سفارش مشتریان ،تعداد روفرشی هایی که در عدل قرار می گیرند. متفاوت می باشد. به عنوان مثال خریدار سایز های 6 و 9 و 12 متری روفرشی ها را باهم سفارش می دهد. به همین جهت ما عدل ها را به صورت درهم و قاطی بارگیری می کنیم. تا مشتری روفرشی ها را طبق سفارش خود دریافت نماید. و کرایه کمتری را بابت آن پرداخت نماید.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص بافت و قیمت روفرشی های مهام بافت و هم چنین آشنائیت با مجموعه می توانید با واحد فروش ما در تماس باشید. و از همکاران ما مشاوره رایگان بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دو =

خانه درباره ماتماس با ما