خریدوفروش کاورفرش مهام

خریدوفروش کاورفرش مهام

جهت خریدوفروش کاورفرش مهام و اطلاع از موجودی روفرشی ها در شرکت با ما تماس بگیرید. و یا اینکه از طریق راه های ارتباطی زیر پیام بگذارید تا همکاران با شما تماس بگیرند

خریدوفروش کاورفرش مهام

روفرشی های کشدار مهام جزو محصولات پرفروش بازار می باشند. که توجه هر خریداری را به خود جلب می کنند. و از آن جایی که این نوع روفرشی ها به عنوان محافظ فرش در منزل به کار می روند. به همین جهت خریداران از آن ها در بیرون از منزل خود استفاده نمی کنند. و بیش ترین کارایی را در تزیین دکوراسیون منزل و زیبایی ایفا می کنند.

کاور فرش ها در سایز های استاندارد 6 و 9 و 12 متری به بازار عرضه می شوند. و خریداران قادرند طبق سایز فرش های خود آن ها را سفارش بدهند. در صورتی که سایز فرشی غیر استاندارد باشد. شرکت باید روفرشی ها را طبق سایز فرش ها ریسایز نماید. تا به خوبی بر روی آن فیکس گردد.

خریدوفروش کاورفرش مهام

برای اینکه کاورفرش باکیفیتی خریداری نمایید. باید به جنس و بافت روفرشی دقت کنید. اگر روفرشی دو طرف مخمل بود. و زمانی که بافت آن را لمس میکنید. متوجه ظرافت و تراکم بالای آن شدید. بدانید روفرشی با کیفیتی را پیدا کردید.

قیمت کاورفرش درجه1 یزد

روفرشی های کشدار در قیمت های معقولی به بازار عرضه می شوند. و قیمت سایز 12 متری آن ها معمولا با قیمت روفرشی های ابریشمی یکسان می باشد. مجموعه ما کاورفرش ها را به صورت سفارشی تولید و دوردوزی می کند. و در مدت زمان 15 الی 20 روزه برای خریداران آماده می کند.

جهت اطلاع از قیمت روفرشی های کشدار مهام بافت در طرح های مختلف و مشاوره در خصوص خرید و فروش آن ها با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 1 =

خانه درباره ماتماس با ما