قیمت عمده روفرشی ارزان یزد

قیمت عمده روفرشی ارزان یزد

برای تهیه ی لیست قیمت عمده روفرشی ارزان یزد و مقایسه روفرشی ها با ما در ارتباط باشید. مجموعه با توجه به روابط خوبی که با شرکت های مختلف ایجاد کرده است. قادر است روفرشی های شما را با کمترین قیمت و با شرایط پرداختی عالی تامین نماید.

قیمت عمده روفرشی ارزان یزد

روفرشی ها در قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. و با توجه به نوع بافت و نخ هایی که در آن ها به کار می رود. در بازار قیمت گذاری  می شوند. روفرشی های مخمل و زرکدار و ابریشم از انواع روفرشی های موجود در بازار می باشند. و این نوع روفرشی ها در قیمت های ارزان و قیمت های گران به بازار عرضه می شوند.

به این صورت که روفرشی های ابریشمی که گران قیمت می باشند. در بازار ممکن است با قیمت های ارزان و با وزن های کمتری برای مشتریان بافته شوند. و یا اینکه روفرشی های مخمل که قیمت ارزانی دارند. با توجه به سفارش مشتریان ممکن است وزن آن ها بیش تر شود. و با قیمت های بالا تری در بازار عرضه شوند.

قیمت روفرشی های ارزان به نوع بافت و کیفیت آن ها بستگی دارد. و روفرشی هر چقدر نازک تر و سبک وزن تر باشد. با قیمت های کمتری در بازار خرید و فروش می شوند. و از آن جایی که این نوع روفرشی ها قیمت پایین تری دارند. به همین جهت بیش ترین فروش را در جنوب کشور و کشور های هم مرز ایران دارند.

عمده فروش روفرشی های ارزان

روفرشی های ارزان قیمت طرح و رنگ های متنوعی دارند. و با توجه به اینکه مجموعه ما به صورت سفارشی روفرشی ها را می بافد. به همین جهت مشتریان روفرشی های خود را در سایز و تعداد برای ما ارسال می کنند. و سپس طبق نوبت تولید ، روفرشی ها را تولید و برای مشتریان ارسال می کنیم.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت در سایز بندی می باشد. جهت کسب اطلاعات در خصوص خرید و فروش و صادرات روفرشی ها با ما تماس بگیرید.

عابدین زاده

09137746583

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما