قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

برای خرید و اطلاع از لیست قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام بافت و مشاهده ی طرح ها با ما در ارتباط باشید. در ادامه برای خرید روفرشی های کشدار با کیفیت با ما در ارتباط باشید.

قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

روفرشی های کشدار در انواع دورو و تک رو مخمل به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی ها به دلیل استقبال زیاد مصرف کننده ها با فروش خیلی خوبی مواجه شده اند. کاورفرش یک محصول مصرفی در منزل می باشد. که هر خانواری با استفاده از بودجه کم قادر است آن ها را خریداری نماید. و از فرش های خود در مقابل نور خورشید و رفت و آمد افراد محافظت نماید.

کاورفرش های مهام بافت از جنس پارچه شانل مخمل می باشند. و از جمله ویژگی های آن ها می توان به لطافت و نرمی بافت آن ها اشاره کرد. برای اینکه روفرشی های باکیفیت تری خریداری نمایید. بهتر است روفرشی هایی که دورو مخمل هستند. و جلوه زیبا تری دارند را خریداری نمایید.

قیمت تولیدی روفرشی کشدار مهام

قیمت روفرشی های کشدار با روفرشی های ابریشم تقریبا یکی است. و 12متری آن ها در بازار خرده فروشی معمولا 1.750.000 تومان خرید و فروش می شوند. فروش کاورفرش ها به صورت سفارشی می باشد . به این صورت که مشتری مدل و طرح مورد نظر خود را انتخاب می کند. و سپس برای ما ارسال می کند. تا بعد از 15 روز کاری آن ها را تولید نماییم. و برای مشتریان خود ارسال نماییم.

خریدفروش کاورفرش مهام بافت

فروش روفرشی های کشدار در بازار داخلی با تقاضای زیادی از جانب خریداران مواجه شده است. و این عامل سبب شده که این محصول در بورس منسوجات ایران قرار بگیرد. و خریداران استقبال خوبی از آن داشته باشند. به همین جهت در حال حاضر روفرشی های کشدار در بافندگی مهام به صورت سفارشی تولید و عرضه می شوند. و مشتریان بعد از اینکه روفرشی های خود را ثبت سفارش می کنند. به مدت 15 الی 20 روز طول می کشد تا تولید شوند. و به دست مصرف کننده های عزیز تحویل شوند.

جهت کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید و فروش روفرشی های کشدار مهام بافت می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید.  

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com  

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

خانه درباره ماتماس با ما