برای اطلاع از کیفیت پارچه کاورفرش مخمل ایرانی و خرید آن با ما در تماس باشید. این نوع روفرشی در مجموعه ما در سایز های استاندارد

پارچه کاورفرش مخمل ایرانی

برای اطلاع از کیفیت پارچه کاورفرش مخمل ایرانی و خرید آن با ما در تماس باشید. این نوع روفرشی در مجموعه ما در سایز های استاندارد و با رنگ های متنوع به بازار عرضه می گردد. برای خرید و اطلاع از قیمت با ما همراه باشید.

پارچه کاورفرش مخمل ایرانی

کاورفرش های مخمل دورو از جنس پارچه ی شانل یا همان نخ شانل می باشند. از جمله ویژگی های بارز آن ها می توان به لطافت و نرمی بافت آن ها اشاره کرد. که این نوع روفرشی را در بازار ایران خاص کرده است. با توجه به کیفیت بافتی که دارند. و چاپ آن ها دیجیتالی و مستقیم روی پارچه می باشد. به همین جهت مصرف کننده ها قادر هستند این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت دریافت نمایند.

برای اطلاع از کیفیت پارچه کاورفرش مخمل ایرانی و خرید آن با ما در تماس باشید. این نوع روفرشی در مجموعه ما در سایز های استاندارد

برای بسیاری از خریداران که فکر می کنند . جنس پارچه ها از مخمل ترک می باشد. باید به عرضتان برسانیم که تمام پارچه ها داخل ایران تولید می شوند. و هیچ پارچه ترکی در حال حاضر داخل ایران موجود نمی باشد. و کارخانه ها برای اینکه تبلیغ کار های خود را بکنند. روی پارچه های خود به اسم پارچه ترک به فروش می گذارند.

پارچه از جمله مواد اولیه اصلی کاور فرش می باشد. و برای اینکه روی فرش ها سر نخورند. و جابه جا نشوند. باید تراکم بافت آن ها بالا باشد. و دورو مخمل باشند. هر چقدر پارچه مخملی و پرز دار باشد بهتر جذب بافت فرش می گردد . و هم چنین رنگ ها را جذب خود می کنند.

کیفیت پارچه روفرشی شانل

کیفیت روفرشی های کشدار به جنس پارچه و رنگ آن ها بستگی دارد. اگر کارخانه از پارچه و رنگ های با کیفیتی برای تولید کاورفرش ها استفاده نماید. روفرشی که به دست مصرف کننده ها می رسد. هم براق و درخشان می باشد. و هم اینکه جنس پارچه آن ها عالی و پرتراکم می باشد.

شرکت مهام بافت تولید کننده انواع روفرشی های کشدار می باشد. خریدارانی که به دنبال خرید روفرشی با قیمت ارزان و شرایط پرداختی بهتر هستند. می توانند با ما در تماس باشند

عابدین زاده

09137325660

09140908784

www.mahambaft@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − یک =

خانه درباره ماتماس با ما