در این مقاله قرار است در خصوص  انواع کاورفرش طرح افشان پرفروش و رنگ بندی آن ها برای شما صحبت کنیم. از آن جایی که مجموعه ما خود تولید کننده

کاورفرش طرح افشان پرفروش

در این مقاله قرار است در خصوص  انواع کاورفرش طرح افشان پرفروش و رنگ بندی آن ها برای شما صحبت کنیم. از آن جایی که مجموعه ما خود تولید کننده این نوع روفرشی ها می باشد. به همین جهت از لحاظ قیمتی و شرایطی با مشتریان خود راه می آید .

کاورفرش طرح افشان پرفروش

روفرشی های کشدار در طرح و رنگ های زیبایی به بازار عرضه می شوند. و خداروشکر نسبت به سلیقه و دکوراسیون هر یک از خانوار ها ، طرح و مدل از روفرشی ها موجود می باشد. که خریداران به راحتی طبق سلیقه ی خود ، کاورفرش مربوطه به آن را خریداری می کنند. با توجه به اینکه روفرشی های افشان در حال حاضر . با استقبال خوبی . مواجه شده اند.

به همین جهت شرکت ها این طرح از روفرشی ها را در مدل های مختلف و در رنگ بندی های متفاوت به بازار عرضه می کنند. تا مشتریان حق انتخاب . بیش تری داشته باشند. طرح افشان به طرح گلدار معروف می باشد. که حوضچه وسط ندارد. و سراسر آن را گل های زیبا . گرفته است. به دلیل یکدستی و زیبایی خاصی که دارد توجه مشتریان زیادی را به خود جلب می نماید.

در این مقاله قرار است در خصوص  انواع کاورفرش طرح افشان پرفروش و رنگ بندی آن ها برای شما صحبت کنیم. از آن جایی که مجموعه ما خود تولید کننده

کاورفرش های افشان در رنگ های طوسی و سرمه ای و کرم به بازار عرضه می شوند. و با توجه به اینکه دکوراسیون افراد با رنگ های تیره سازگاری بهتری دارد. به همین جهت کاورفرش های طوسی و سرمه ای برای دکوراسیون های افراد مناسب تر می باشند.

رنگ های پرفروش کاورفرش

با توجه به اینکه در بازار ایران در حال حاضر . رنگ های تیره . باب شده است. به همین جهت رنگ های سرمه ای . و طوسی از همه پرفروش تر می باشند. و خریداران بیش از نیمی از سفارش های خود را در این رنگ بندی ها اولویت بندی می کنند.

جهت ارتباط با واحد فروش مهام بافت و اطلاع از میزان موجودی روفرشی  ها و هم چنین گرفتن لیست قیمت روفرشی ها با ما در تماس باشید

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.mahambaft@gmail.com 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

خانه درباره ماتماس با ما