خریدفروش انواع کاورفرش دورو

خریدفروش انواع کاورفرش دورو

مجموعه مهام بافت به طور تخصصی در زمینه ی خریدفروش انواع کاورفرش دورو مخمل فعالیت می کند. و طرح و مدل های زیادی را در قیمت های مناسب و با کیفیت عالی برای مشتریان خود ارسال می نماید.

خریدفروش انواع کاورفرش دورو

روفرشی های کشدار در انواع و اقسام مختلفی به بازار عرضه می شوند. و این نوع روفرشی ها به دلیل اینکه کشسان و انعطاف پذیر میباشند. به راحتی بر روی فرش ها فیکس می شوند . و سر نمی خورند. این نوع روفرشی ها تراکم بافت عالی دارند. و کش هایی که در 4طرف آن ها دوخته می شوند. به خوبی با فرش ها یکی می شوند. و از حرکت آن ها

جلوگیری می کنند.

کاورفرش های دورو مخمل به صورت آنلاین و سفارشی خرید و فروش می شوند. و با توجه به اینکه تولید این نوع روفرشی ها 15 روز کاری زمان میبرد. به همین جهت مشتریان ابتدا طرح و سایز هایی که می خواهند را سفارش می دهند. و سپس در زمان مقرر برای آن ها ارسال می کنیم.

خریدفروش انواع کاورفرش دورو

خرید و فروش این نوع روفرشی ها روز به روز در حال بیش تر شدن میباشد. و دلیل آن کاربرد و نقشی که در محافظت از فرش ها دارند . می باشد. خانوار ها برای اینکه در خرید فرش جدید هزینه نکنند. بیش تر از روفرشی های کشدار استفاده می کنند. تا هم در شستشو آن ها راحت تر باشند. و هم اینکه جابه جایی آسان تری داشته باشند.

کارخانه تولیدی کاورفرش مهام

روفرشی کشدار مهام بافت در زمینه ی تولید و عرضه انواع کاورفرش و روفرشی های سنتی یزدی فعالیت می کند. و با توجه به اینکه این نوع روفرشی ها دورو مخمل می باشند. و کشدوزی هستند. به همین جهت با استقبال زیادی از جانب خریداران مواجه شده اند.

مجموعه بافندگی مهام تولید کننده انواع روفرشی های باکیفیت و ارزان قیمت می باشد. اگر قصد خرید روفرشی های عمده را دارید. برای ابتدای کار برای اینکه خدمات بهتری به شما بدهیم . چند نمونه از محصولات خود را به صورت رایگان برای شما ارسال می کنیم. تا تست نمایید.

عابدین زاده

09140908784

09137325660

www.MAHAMBAFT@gmail.com

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =

خانه درباره ماتماس با ما